Barbora - Slikts serviss
Piegāde bija laikā. Bet es neesmu droša, ka izmantošu vēlreiz. Biezpienmaizīte tika ielikta viena, lai gan saraksts bija divas. Banāni drusku brūni. Grūti ielikt smukākus? Avakoda kaut kāds netāds.. Iemācieties rūpīgi visu izlasīt, ko pasūta.
Labdien, Maija!
Prieks, ka uzsākāt izmantot mūsu pakalpojumus!
Atvainojiet, ka piegādājām Jums neatbilstošas kvalitātes preces. Lūdzu, sazinieties ar mums privāti, nosūtot preču fotogrāfijas. Cenšamies strādāt rūpīgi, lai katrs klients saņem labākās kvalitātes preces.
Ja saņēmāt pārtikas preci, kas ir bojāta/sliktas kvalitātes vai neatbilst pasūtītajai, un konstatējāt to pēc kurjera aizbraukšanas, lūdzu, informējiet mūs, nosūtot bojātās/neatbilstošās preces fotogrāfiju uz [email protected]. Ja šāds pieteikums iesniegts 72 h laikā pēc preces saņemšanas, klientam atgriežam naudu vai piešķiram atlaidi nākamajam pirkumam.
Ar cieņu
Jusu Barbora
Pievienot komentāru