Barbora - Slikts serviss, bojātie produkti
Piegāde vienmēr kavē, šoreiz vismaz atsūtīja epastu, ka tehnisko iemeslu dēļ piegāde aizkavēsies. Salda krējuma iepakojums bija saplēsts un visus produktus no maisa bija jāmazgā no tā saldā krējuma. Olas arī bija bojātas. Termiņi pievienotiem produktiem īsi, jāapēd visu ātri. Bija pasūtīts desas gabals, protams nav sagriezts šķēlēs, taču veikalā uz vietas sagriež, kāpēc kad ar piegādi nevar? No citiem veikaliem biju pasūtījusi to pašu-vienmēr sagriež. Dāvanu precei protams nekādu dāvanu arī nepievienoja.
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām! Lūdzu, sazineties ar mums privāti, lai varam atgriezt naudu par bojātajām precēm vai piešķirt atlaidi nākamajam pirkumam un noskaidrot, kā dēļ desa netika sagriesta un kā dēļ netika pievienota dāvana.
Ja saņemat bojātu, neatbilstošas kvalitātes preci, preci ar pārāk īsu derīguma termiņu, un konstatējāt to pēc kurjera aizbraukšanas, lūdzu, informējiet mūs, nosūtot bojātās/neatbilstošās preces fotogrāfiju uz [email protected].
Ja šāds pieteikums iesniegts 72 h laikā pēc preces saņemšanas, vienmēr klientam atgriežam naudu vai piešķiram atlaidi nākamajam pirkumam.
Jautājumu gadījumā rakstiet uz [email protected] vai zvaniet +371 29712886, labprāt Jums palīdzēsim!
Ar cieņu
Jūsu Barbora
Cien. Barbora! Savu atsauksmi par pēdējo pasūtījumu C66AN6GW4DU4JX7 biju atstājusi Jūsu portālā 72h laikā pēc preces saņemšanas, taču biju veiksmīgi noignorēta! Jūs atbildējat uz manu sūdzību tikai šeit.
Pievienot komentāru