AtrisinātaBarbora - Nekvalitatīvi dārzeņi
Veicu pasūtījumu pirmo reizi, vakar 13.10.2021. G. Saņēmu sūtījumu uz mājām, piegāde kavējās, tas būtu sīkums, bet pārbaudot saturu, konstatēju, ka iepakojums tomāti ķekaros sulo, pārbaudot tos, sapratu, ka tie visi bija bojājušies un nebija ēdami, protams vieta miskastē! Pārējie produkti bija derīgi lietošanai! Paldies
pasūtījums nr. M30-r2
Labdien, Santa!
Ļoti atvainojiet, ka piegādājām bojātus tomātus. Ja saņemat bojātu vai neatbilstošu preci, lūdzu sazinieties ar mums uzreiz pēc pasūtījuma saņemšanas, rakstot uz [email protected] va zvanot uz 29712886, lai varam atgriezt Jums naudu vai piešķirt atlaidi nākamajam pirkumam.
Strādāsim, lai šādas situācijas neatkārtotos.
Ar cieņu
Jūsu Barbora
Paldies, sūdzība ir atrisināta! Saņēmu atlaižu kuponu pie nākošā pirkuma!
Komentāri (4)
Lielos pirkumos zog produktus, kas tiek pasūtīti un pat neinformēju par šo klientu un naudu sola atgriezt tikai pēc nedēļas.
NEIZMANTOJAT ŠOS PAKALPOJUMUS VAI ARĪ PĀRBAUDIET KATRU PRECI PIE KURJERA!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām, ka nepiegādājām Jums visas preces! Klientam ir iespēja pārbaudīt pasūtījumu gan ar kurjeru, gan pēc kurjera aizbraukšanas. Ja 72 h laikā pēc pasūtījuma saņemšanas pamanat neatblstības, rakstiet uz [email protected] va zvaniet uz tel.nr. 29712886, lai varam atgriezt Jums naudu par nepiegādātajām precēm.
Ļoti slikts veikals, nu ļoti! Ļoti apdomājiet pirms pasūtīt produktus Barbora.lv !