AtrisinātaBarbora - Naudas piesavināšanās
Pasūtījām pārtiku par apmēram 80 eur, bet vairākas preces netika piegādātās. Kurjers - mazais gariņš neko nezina. Sazinoties ar "centru", tiek atskaitītas kaut kādas bezjēdzīgas atlaides, bet pamatsumma netiek atskaitīta uz kontu. Uz e-pastiem par konkrētām trūkstošajām summām atbildes nav. Pagājusi nedēļa. 10% no pirkuma vērtības izkūpējušie.
Labdien!
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām saistībā ar naudas atmaksu.
Klientam vienmēr atgriežam naudu par preci, ja to nepiegādājam.
Pēc tam, kad sakomplektējam pasūtījumu, klientam uz e-pastu tiek nosūtīts pavaddokuments ar precēm, kuras tiks un kuras netiks piegādātas. Ja trūkstošās preces ir atzīmētas šajā pavaddokumemtā, naudas atmaksa notiek automātiski piecu darba dienu laikā.
Ja pavadzīmē nav atzīmētas trūkstošās preces, klientus lūdzam, sazināties ar mums, zvanot +371 29712886 vai rakstot uz [email protected], pēc iespējas ātrak, bet ne vēlāk kā 72 h laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Tādā gadījuma vienmēr atgriežam naudu par trūkstošajām precēm vai piegādāt preces vēlāk.
Lūdzu, sazinieties ar mums atkārtoti, lai varam atrisināt šo jautājumu līdz galam.
Ja informāciju sūtījāt mums uz e-pastu, iespējams to vēl neesam paspējuši apstrādāt un informējam klientus, ka atbildi sniedzam līdz piecu darba dienu laikā. Šobrīd no klientu puses pieprasījums ir būtiski pieaudzis, tāpēc mēs čakli strādājam, lai atbildētu klientiem pēc iespējas ātrāk. Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Veiksmīgus turpmākos pirkumus!
Ar cieņu
Jūsu Barbora
Nauda atmaksāta. Paldies. Cerēsim, ka turpmāk šādu kļūdu nebūs.
Pievienot komentāru