www.sudzibas.lv Balticom Slikts serviss

Balticom - Slikts serviss

15 janvārī zvanīju, lai lauztu līgumu, jo kārtējo reizi, tika celta Cena bez brīdinājuma, protams, ka sekoja piedāvājums samazināt cenu, bet vispār es esot pati vainīga, ka neesmu pārslēgusi līgumu, lai gan man profilā tāda iespēja nebija. Pēc mokošas sarunas, vismaz, man, profilā paradījās iespēja pārslēgt līgumu, diez kāpēc? !
Beigās, tomēr, viņi akceptēja manu vēlmi lauzt līgumu, tad operatore teica, ka man uz e-pastu tik atsūtīts kods omnivai, lai varu atgriezt dekoderi, tā nu iegrimstot ikdienas darbos, pēc 4 nedēļām, respektīvi 12.02.25, sapratu, ka man nekāds kods nav atsūtīts, pēc kā atkārtoti zvanīju balticom, kur uz manu zvanu atbildēja, kā viņš sevi sauca Kārlis. Es viņam izteicu savas pretenzijas par to, ka esmu lauzusi līgumu 15.01.25, un man nav atsūtīts kods, uz ko viņš ļoti neapmierinātā, uzbraucošā tonī, pieprasīja, lai es viņam stādos priekša, ar ko viņš runā, protams, to izdarīju, lai kungs turpinātu sarunu, kura tālāk bija ar diez gan nepatīkamu toni no viņa puses, un man vajadzētu arī viņus saprast, ka viņiem esot daudz darbs, uz ko es atbildēju, ja viņi netaisās man sūtīt kodu un pieprasīt dekodera maksu, tā nu gan tas nebūs, viņš man atbildēja, ka tā nebūšot, tajà brīdi no manas puses saruna tika izbeigta. Un pēc 3minutēm tika atsūtīts omnivas kods un nākamajā dienā tika atsūtīts rēķins no balticoma par omnivas pakalpojumiem. Kas, manu prāts, ir neizmērojami liels apsurds!
Viņu konkurentfirmas sūtot omnivas kodu neizsūta rēķinus klientiem!

21 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

G

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes