AtrisinātaBalticom - Samaksa
Labdien!
Radusies interesanta situācija. Samaksāju rēķinu Balticom, bet jau 4 dienas nesaņemu viņu pakalpojumus, birojā aizbildinās ka bankā nauda neienāk tik ātri. Divreiz padomājiet vai jūs vēlaties savu naudu uzdāvināt šai kompānijai.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (14)
Izmantoju viņu pakalpojumus jau sen, nekādu problēmu nekad nav bijis, iesaku nebūt cirvim un nemaksāt par pakalpojumu pēdējā brīdī, tad nebūs arī šādu problēmu.
Algu skaita tais dienās kad darba devējs grib, nevis kad man rēķini jāmaksā
Foottool, un kāda Baltcom gar to daļa? Priekš kam uzņemties saistības, kuras neesi spējīgs pildīt?
Neiet runa par manu neapmierinātību ka man liedz pakalpojumus, kurus neesmu apmaksājis. Es esmu sašutis par to ka man liedz pakalpojumus kurus esmu apmaksājis. Diezvai Jūs būtu priecīgi ja naudu samaksātu, bet neko nesaņemtu pretī. Balticom nav ziedojumu vākšanas organizācija.
Ir laicīgi jāmaksā, tad negaidīsiet nevienu dienu. Pakalpojums varbūt atslēgts tikai parāda dēļ.
Man neviens nav ziņojis par esošiem parādiem, ne uz e-pastu ne sms veidā.
Jā jā jā, attaisojies tikai, ja esi tāds bomžara, ka 10 latus līdz nākamajai algai nevari saglabāt. Jebkurā gadījumā varēji pakustināt smadzenes un izsecināt pats, ja saņēmēja un maksātājas bankas ir dažādas, tad makājums var ieilgt, tāpēc var piezvanīt uz Balticom klientu apkalpošanas nodaļu un pabrīdināt viņus. Bet tev tas viss ir pie dirsas, tāpēc uztver to kā sodu par nokavēto maksājumu.
Konkrēti mūsu gadījumā, maksājums tiek pārskaitīts 24 h laikā nevis 4dienas.
Aizej uz banku, palūdz, ka viņi apstiprina tavu maksājumu, ar apstiprinātu maksājumu aizej uz Balticom ofisu, un esmu pārliecināts, ka pakalpojumu tev pieslēgts tuvāko stundu laikā. Viss pārējais noteikti ir atrunāts līgumā, kurā tu esi parakstījies.
Un kādas tev vēl varbūt pretenzijas pret pašu Baltkomu?!?!
1. Pakalpojums tiek slēgts tikai dēļ iekavēta parāda. Tevi nevien nebrīdināja?
-- a) Pakalpojuma sniedzējam nav obligāti tev ik dienu par to jābrīdina, jo saistoties ar līgumsaistībām nes pats atbildību par rēķinu savlaicīgu apmaksu un tev pašam tiem jāseko līdzi.
-- b) Pārliecinies pie Baltkoma uz kādu mailu un numuru tev sūta informāciju, jo ja kaut kad viņiem norādīji citu mailu un numuru, bet tagad izmanto citu, tad protams viņi nevar no tukša gaisa uzzināt jaunos datus.
2. Naudas pārskaitījumus veic banka. Iedomājies??!! BANKA!! Attiecīgi par kavēšanos pārskaitījumā vispirms vari sūdzēties bankā, BET obligāti pirms tam pārbaudi pats savu maksājuma uzdevumu internetbankā:
-- a) apskati vai maz nauda ir aizskaitīta
-- b) obligāti pārliecinies, ka maksājuma mērķī esi norādījis savu KLIENTA NUMURU. Klienta numurs ir galvenais pēc kā vadās banka pārskaitot, lai maksājums nonāktu konkrēti par taviem pakalpojumiem. Nenorādot to, maksājums klejo pa kopējo Baltkom kontu un tā ir tikai tava vaina. Kā arī, daudzi mēdz maksājuma aizpildes sadaļās mēdz salikt sazin cik daudz pat nevajadzīgas informācijas. Jābūt - firmas nosaukumam, kontam, reģ.nr, maksājamā summa, tavs klienta numurs un viss.
3. Piedod, bet mums tak ir Baltkoms un Balticoms vai kā tur... varbūt tu aizsūtīji naudiņu uz otru firmu?!
Ieteikums - atver mailā pēdējo rēķinu. Salīdzini vai tava visa maksājuma uzdevuma informācija par maksas saņēmēju sakrīt ar rēķina datiem. Ja nu ne, tad dodies uz banku un izstāsti, ka tev bija misēklis.
Naudas bremzēšana pārskaitot nwv nekāds brīnums, jo būtībā pārskaitījums tiek veikt 3 darba dienu laikā. Kompānija drīkst pieslēgt pakalpojumu tikai tad, kad no bankas nauda ienāk konkrēti par tavu klienta numuru.
sākumā nauda ienāk Balticom kontā un tad sadalās pa klienta numuriem. tas nav tik ātrs process. tā ir visās kompānijās (gandrīz) 2-3 darba dienas var process aizņēmt laika aptuveni
!!!
Krāpnieki
Nepamatota sūdzība. Būtu jāsāk ar to, ka IR jāmaksā LAIKĀ par pakalpojumiem, tad nekādas aizkavēšanās nebūs!