www.sudzibas.lv Balticom Negodprātīga, agresīva komunikācija

AtrisinātaBalticom - Negodprātīga, agresīva komunikācija

Sākumā zvana pie durvīm un ar dīvainu, izdomātu iemeslu prasa man telefona numuru. It kā, lai pēc interneta uzlabošanas darbiem zvanītu un prasītu, vai man joprojām strādā internets (esmu cita operatora klients) . Es uz ātro iedevu savu nr, bet pēc tam satraucos, vai nav kāds krāpnieks. Jo vai tiešām nav efektīvāka veida, kā pārbaudīt, vai visiem strādā internets, kā darba dienas vidū zvanīties pie katrām durvīm un prasīt visiem numurus?

Protams, par šo iemeslu neviens nezvanīja. Zvanīja, lai pārdotu man internetu. Es sākumā piekritu pāriet pie viņiem, bet pēc 2 vai 3 dienām pārdomāju. Līgumu parakstīJusi vai pat redzēJusi nebiju vēl. Bet, lai atteiktos no sarunātā pakalpojuma, man bija pa telefonu jārunā ar 3 viņu darbiniekiem, no kuriem katrs mēģināja pierunāt palikt. Un divi izklausījās agresīvi, dusmīgi.

No pēdējās sievietes vispār netiku vaļā 5min. Vairākas reizes paskaidroju, ka gribu palikt pie sava operatora, bet viņa arvien agresīvākā balsī atkārtoja, ka es to nožēlošu, mans operators ir slikts u. Tml...

Pēcgarša tāda, ka sākumā ar meliem un pēc tam ar mobingu balticom mani mēģināja piespiest kļūt par viņu klientu. Nē, paldies, es labāk maksāju vairāk un saņemu adekvātu komunikāciju no jūsu konkurentiem.

26.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no AS Balticom Pārstāvja atbilde 29.01.2024

Sveicināti!

Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.

Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.

Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu adresi.

Gaidīsim ziņu.

Balticom komanda.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 12.11.2024

Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

A

Komentāri (3)

P PinkainaisLacis 27.01.2024

Ja godīgi, tad visiem šiem interneta pakalpojumu sniedzējiem ir ''agresīvais mārketings''. Tas nav tikai Balticom, arī Baltcom'', Tet''... Cik man personīgi ir bijusi darīšana ar Balticom darbiniekiem, nevaru teikt to sliktāko. Ir vienmēr savanāms kantoris, atbild laipni, ja ir problēma, to palīdz atrisināt.

Sakaru līnijas manis minētajiem operatoriem ir jaudīgas, kvalitāte ir ok, bet parasti lielākā problēma ir klienta puses gala tehnikā (rūteri, datori), kas ne vienmēr ir vai nu pareizi nokonfigurēti vai arī tās labākās kvalitātes.

Viens mazs piemērs- cilvēks sūdzējās, ka šim laiku atpakaļ pieslēgts Balticom, optika esot, visas lietas, bet nu interneta ātrums drausmīgi lēns! Šausmas, cik sliktam provaiderim esmu pieslēdzies utt.,ko tagad darīt? Iedziļinoties niansēs, izrādas, ka cilvēks izmanto wifi no telefona un planšetes, kuras jauna vērtība ir ap 100eur. Tās iebūvētais wifi modulis vienkārši nav spējīgs ''apēst'' provaidera piedāvāto ātrumu, un plus vēl visādas kakaškas, kas sainstalētas uz tās planšetes. Nu lūk arī rezultāts lēnam internetam. Tas tik viens piemērs...tādu ir daudz un dažādi...

Daudzi sūdzās, ka ''Baltcom'', gan arī ''Balticom'' ir slikti, kvalitāte nekāda, internets lēns un vēl tonna ar visādiem brīnumiem, tad varu teikt, ka viņi nav saskārušies ar ''kruto'' TET, kur patiešām ir agresīvais marketings pamatīgi augstā līmenī, ka brīžiem jau sāk tracināt viņu neatlaidīgie zvani.
Kantora pakalpojumi dārgi un ja ir problēmas, tad nedomā tur tā vienkārši kādu sazvanīt, jo nepietiek vien ar to, ka support zvans ir maksas, tad vēl ir ļoti ilgi jāgaida, lai ar kādu savienotu ,kas ne vienmēr izdodas un piedāvātais problēmu risinājums parasti ir- - ''vai jūs savu rūteri pārstartējāt?''

Nav neviena interneta provaidera, kas būtu ideāls. Diemžēl tā ir..

G Gonzo23 28.01.2024

Balticom turieties pa gabalu, piezvanīja piedāvāja baigi super kruto līgumu nevienam tādu nav 12€mēnesī uz 3 gadiem par simkarti interneta un ķīnas sūdu planšeti, ko reklamēja kā baigi kruto, kad pateicu lai ļauj apdomāt, palika agresīva, pateicu ja nevar pat apdomāt tad nevajag, uz ko atbildēja, "nožēlojami, nespējat pieņemt lēmumus". Ar to pašu noliku klausuli. Esmu tet klients 3 gadi - tv,filmas.. pa 6€ mēnesī, nekādu problēmu.

N Nxs 09.02.2024

Balticom tieši tādā pašā formātā izkrāpa nr ari man un tagad zvanās uz vella paraušanu, tas ir drausmīgi kaitinoši!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes