AtrisinātaBalticom - Krāpšana
Lieta tāda, ka pieslēdzu balticom internetu, bet pēc pāris dienām jūtu ka vienkārši neiet. Sāku mērīt ātrumu un konstatēju faktu, ka ātrums pēc pāris dienām ir nokrities reizes desmit (skatiet foto) . Uzrakstu šiem epastu par cik viņiem ir kautkādi mistiskie maksas telefonu numuri, atbilde protams neseko. Galu galā ilgi nedomājot pieņēmumu lēmumu atteikties no šī pakalpojuma, bet tālāk ir vēl smieklīgāk. Ierodoties ofisā kundzīte grib no manis iekasēt mistiskos eur 26.88 par pakalpojuma atslēgšanu, es saku ok, es konsultēšos patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Bet atnākot mājās mierīgi izlasīju līgumu un konstatēju faktu, ka šāda atslēgšanas maksa no manis nav likumīgā kārtā iekasējama. Tā kā secinājums ir tāds: diemežēl klibo ne tikai sniegtais pakalpojums, bet pasākums ir izvērsies par tādu kā krāpšanas mēģinājumu. Rīt došos uz patērētāju tiesību aizsardzības centru, lai apstiprinātu savu pārliecību kad mani cešas apkrāpt.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (5)
Man arī ir Balticom internets, ja Tu būtu pazvanījis, ātrums atgrieztos! Man tā arī bija sākumā, pazvanīju, palamājops un tgd viss notiek. Man šķiet viņi testē, ja cilvēks nebļaustās atstāj limitētu!
Nu piedod, kāpēc man viņiem jāzvana, ja viņi meklē lohus, lai meklē citur . Ir arī normālas kompānijas ar ko var sadarboties . Viņi pēc tam zvanīja, kad es aizgāju atslēgt internetu, bet es teicu ka par vēlu .
Nu re, jautājums ir atrisinājies . Tik līdz Balticom saņēma vēstuli no Patērētāju tiesību aizsardzības centra sekoja zvans man un tika paziņots, ka es viņiem neesmu neko parādā . No kurienes izriet secinājums ka šī nauda no manis tika pieprasīta nelikumīgi, no kurienes izriet nākošais secinājums - balticom izmanto to, ka cilvēki nezin likumus un vienkārši nodarbojas ar KRĀPŠANU .
Man ari ir patstavigi problemas ar internetu, no sakuma bija labs un atrs, tagad kautko bremze, televizoru neesmu pat piesledzis un neskatos, bet maksaju !!! Nokaveju samaksat laicigi, atsledza internetu bet kad samaksaju ilgi vajadzeja lugt pieslegt atpakal, bet par tam dienam kas bija bez interneta sanak ka es maksaju bet nelietoju, vai kads var man ieteikt ko darit???
Kur jūs tās problēmas raujat?! Jau kādus 7 gadus esmu viņu klients. Sākumā reizēm gadījās kļūmes, bet tās uzreiz tika izlabotas telefona sarunas laikā. Tā kā nesaprotu - ja neapmierina - kādēļ esat viņu klienti un te velti traci ceļat?!