AtrisinātaBalticom - Krāpšana
Pasūtīju kopumā no viņu interneta veikala 2 preces, sākumā vienu, tad man atzvanīja, pateica, ka tādas vairs nav noliktavā, tad pasūtīju otru, līzingu noformēju pie inbank, kas to apstiprināja, maz, ka nepiegādāja neko, tad arī man pašai bija viņi jāmedī rokā, lai dabūtu atbildes un vispār zināt kas notiek, jo pēc otrās preces pasūtīšanas bija klusums. Zvanījos un man stāstīja pasakas, ka līzinga kompānija nav devusi apstiprinājumu, bet zvanot līzinga kompānijai, viņi teica, ka ir apstiprinājuši līzingu un tas balticom ir redzams sistēmā, zvanīju atkal uz balticom, viņi teica, ka neredzot neko, es prasīju, lai sakomunicē ar inbank, viņi teica, ka uzrakstīs uz inbank, bet pašlaik neko nevarot darīt. Zvanīju uz inbank par e pastu, viņi teica, ka saņēmuši no balticom nevis pieprasījumu par līzinga līgumu, bet ziņu, ka balticom atceļ manus pirkumus. To es uzzinu pie līzinga kompānijas, nevis pie pārdevēja, kas man kopš 28. decembra pat nav pateicis, ka preces nebūs. cūkas! Lai viņiem jauki svētki.
Sveicināti!
Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu tālruņa numuru.
Gaidīsim ziņu.
Balticom komanda.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Tomēr visi mēģinājumi tika ignorēti, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru