AtrisinātaBalticom - Kārtējā krāpšana!
Šādi tikai kārtējo reizi parādāt ka esat zemiska kompānija bez lojālas attieksmes un, ka arī nespējat risināt lietas! Meļi un zemiski cilvēki to vada un arī pieder tādam pašam. Kāds īpašnieks - tāda arī kompaška!
Neiesaku nevienam! Viņi gada laikā nav neko atrisinājuši! Tieši otrādi, kad mēģinu pats sazināties tad viņi vēl ņirgājas. Gan tiešsaistē gan arī uz e-pastu ja tiek viņiem ziņots un viss ir saglabāts. Arī tas kā viņi apgalvoja ja ir akcija tad pakalpojumus var pilnvērtīgi nesniegt. Tobiš - ja jums nedarbojas tv vai internets tad tas ir normāli - jūs taču maksājat par pazeminātu cenu! Taču problēmas nepazūd, ja arī nav pazemināta cena! Riktīgie viņiem strādā. Paši sevi nodeva āksti!: dddd tie nespēj neko risināt. Pajoliņu kompānija bez iq.
Sveicināti!
Vienmēr esam atvērti dialogam un esam gatavi risināt klientu jautājumus.
Diemžēl ar šo sūdzību tiek aizkārts personas gods un cieņa, netiek ievēroti portālā sūdzības.lv lietošanas noteikumi un tiek kurināts naids uz nacionālās piederības pamata.
Balticom komanda.
Atkal melo! AS Balticom Jums neapnīk muldēt jau gandrīz pusotra gada garumā? Neko Jūs nespējat atrisināt.Jūsu darbinieki bieži pa pilnu programmu! Kur nu vēl risināt parastas lietas! Nav bijis nekas no Jūsu puses,tāpēc aizveraties un sēdi malā tizlais uzņēmum Balticom !
Sveicināti!
Lūdzam precizēt, kam tika adresēts Jūsu komentārs - sūdzības autoram jeb arī Balticom?
Paldies.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (7)
Tieši tā - Balticom sniedza nepatiesas ziņas arī par mums un ņirgājās - ati vieta, lai atbildētu par lietu, prasa klineta identifikāciju un telefona numuru. kad telefonu iedevu, tad zvanīja sestdienas rītā trieca no miega augšā. Pienāca šodien -atkal jau numuru nezina un 2 dažādi operatori prasīja identificēties caur e-pastu.
Tā sakarā pielietosim juridiskus mehānismus par datu aizsardzības pārkāpumiem iepriekš. Kā sakās, dosim pemēgināt viņiem savu pašu indes garšu, ko distributē uz klientiem.
NEVIENAM NEIESAKU BALTICOM.
Sveicināti!
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis, bet gan jau ka esat dzīrdējuši par GDPR likumu, ka stājies spēkā no 2018. gada 25.maijā.
Mēs ievērojam likumu un rūpējamies par klienta datu aizsardzību. Tieši tāpēc, lai neizpaustu klientu datus trešajām personām, mums jāpārliecinās, ka mēs runājam ar pašu klientu vai klienta uzticamo personu un tādēļ tika uzdoti šie jautājumi.
Nosūtiet lūdzu privātā ziņā sava tālruņa numuru, lai mēs atrisinātu Jūsu jautājumu!
Paldies!
Mīļie, ADEKVATIE cilveki! Kā Jūs domājat vai šie cilvēki kuri maskējas soc. tīklos ir drosmīgi ļaudis? Man likas ka šie, aiz sētas rejošie kvekšķi neko vairāk nevar izdarīt, sēžot mājās bez darba, kā tikai šajā web lapā komentēt cita suņa kvekšķi. Ejiet meklēt darbu tizlie lāmas! Nebūs laika rakstīšanai un varbut kādas paris procentu smadzenes pieaugsies. Kau gan esmu pārliecināts ka tādus tikai kapa vieta izlabos! Dārgie neadekvāti! Esat laimīgi un skrienat droši, ar galvu pa priekšu, jo viņa jums (pat ar mazo burtu) nav vajadzīga!
Kāpēc tad pats šeit dirnat ko ipaši neadekvātais? Jāstrādā nav? Smadzenes jau caur Jūsu ''čaiņiku'' izspiedušās ūdens galva bez intelekta! Šeit citi izsaka savu pieredzi ar uzņēmumiem ,darbiniekiem un t.t. ,lai brīdinātu citus.Acīmredzot esat viens no tās zemiskās kompānijas darbinieks.
Mēram jau citus pēc savas mēŗauklas acīmredzot pats esi dīkdienis, ja jau laiks ir lasīt komentārus un vēl komentēt. Uz konstruktīvu dialogu spējīgs neesi, vari tikai pariet citus. Noteikti esi kautkāda neviena neatzīta viduvējība.
Jums jau n-tās reizes tika sūtīts un mēģināts rast kompromisu un risinājumu. Jūs to rupji noraidījāt. Privāti arī tika jums rakstīts šajā vietnē, taču nekas jau nerisinās. Viss pa vecam paliek. Tas jau parāda jūsu pozīciju. Veiksmi!
Sveicināti!
Lūdzam precizēt, kam tika adresēts Jūsu komentārs - sūdzības autoram jeb arī Balticom?
Paldies.