AtrisinātaBalticom - Internets
Отвратительное качество интернета. Такое же как и у Балткома. Неужели сложно сделать нормальное покрытие и постоянный, качественный сигнал? Телефон тех. поддержки платный (5 сант./мин). Их вина, а я должен звонить и платить за то, что сообщаю о их проблеме. Абсурд. Благо, с этими бездарями не связан контрактом.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (4)
Pašam, visticamāk, wifi slikti strādā, bet visus interneta pakalpojumu sniedzējus problēmās vaino. Bet par telekomunikācijas pakalpojumu tarifiem, ja tu nezināji, atbild telefona operators.
Pilnīgi pareizi!
Man BALTICOM nets arī čakarējas un tas ir pēdējo pusgadu.
Nets kā nets, bet ļoti bieži noraustas un viss apstājas.
Ātrums ar vairs nav tas, kas agrāk bija...no 90mbit uz 60mbit.
Sāku apsvērt "nahrenizēt" šo pakalpojumu un ņemt kādu citu!
Runājot par Balticom līgumu - to var lauzt tikai mēnesi iepriekš un tikai Baltikom birojā Straupes ielā. Pie kam varu pilnīgi droši apvainot viņus krāpšanā (ir uz rokas arī dokumenti) - piesola atlaidi: iesniegumā cenu norādot latos (20.01.2014 bez norādes kādā valūtā) un līgumā to attiecīgi pārvēršot EUR. Kārtējais blēžu kantoris, taču par pakalpojuma kvalitāti gan īpašu sūdzību nav.
Jā, visi slikti, kuru tik nepamaini, nestrādā, slikti strādā. Kārtējais indigo topiks, kur varam slēgt! ... kurš būs nākamais :)