AtrisinātaBalticom, interneta pakalpojuma sniegšana - Slikts serviss
Labdien!
Nevienam tiešām neiesaku izmantot šīs kompānijas pakalpojumus, jo komunikācija ar viņiem ir briesmīga. Viss sākās jau tad, kad bija vienkāršs uzdevums nomainīt e-pastu uz kuru sūtīt rēķinu ko viņi solija, ka izdarīs, bet neizdarīja.
Tad kad pārvācos noskaidroju, ka viņi nespēj nodrošināt internetu manā jaunajā dzīves vietā, konsultants atbildēja, ka sazināsies ar mani drīzuma. Pagāja nedēļa nevines ar mani nesazinājās. Tālāk centos ar viņiem sazināties vēlreiz, bet bez panākumiem, beigās uzrakstīju e-pastu, kurā nu jau problēma bija jāskaidro no jauna un biju tikusi tik tālu cik pašā sākumā. Beidzot noskidroju kas man jādara. Devos uz balticom filiāli kur, protams, izrādās, ka mans līgums ir automātiski pagarināts. Kad tā jau biju samaksājusi par mēnesi kurā centos noskaidrot, kas man jādara un internetu nebiju lietojusi vispār, viņi lika man samaksāt internetu arī par nākošo mēnesi. Konsultante stāstīja, ka atsūtīs man uz e-pastu ziņu kurā būs rēķins ar samazinātu cenu (nosacīti) , bet šo e-pastu neesmu saņemusi, bet brīdinājumu, ka 6 dienu laikā man jāapmaksā viņu pakalpojums, ko neizmantošu, gan ir atsūtīts.
Neiesaku izmantot balticom pakalpojumus, jo kompānija ignorē klientus, nespēj izdarīt vienkāršākās lietas un konsultantu teiktajam nevar uzticēties.
Sveicināti, Annija!
Patiešām žēl, ka Jums nav izdevies atrisināt savu jautājumu ātri un vienkārši.
Lai mēs varētu pārbaudīt, kur esam pieļāvuši kļūdu, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu kontaktus.
Balticom komanda.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (6)
ta pati situacija bija, interesejos par pakalpojumiem pieejamiem mana maja un par maja uzstadito switch atrumu, pusgadi gaidiju atbildi (jautaju vasara 2017), vel neatbildeja :)
Interneta provaideris, kas nespēj piedāvāt klientiem visus, ar pakalpojumu sniedzamos jautājumus risināt elektroniski! Laikam viņiem birojā nav internets...
Annija, viņiem visas sarunas taču ierakstās! Pieprasi, lai atrod un klausās, ko esi teikusi telefoniski! Ja tika sūtīts e-pasts - izmanto to kā pamatojumu! Nemaksā viņiem nevienu lieku eiro centu, ja kavēšanās notiek dēļ viņu sūnainā servisa!
Patiešām žēl, cienījamais balticom, ka nespēju tev iedot pa bieti tā ka tu lidotu līdz savai derevņai. Saprati ja par ko tiek domāts kompānija?
Balticom,man patiešām žēl,ka Jūs nespējāt sniegt savus pakalpojumus un patstāvīgi melojāt. Tiešām žēl..ko lai daru tālāk tad? Apmaksāt visus Jūsu nodokļus valstij ? Vai arī varbūt uzrakstīt atvainošanās vēstuli klientiem kurus esat pievīluši? Ko darīt Genādij ( tizls krievvārds,uz mājām prasās tas guculs) ?
Genādij,beidz tač vecais dzert.Palūkojies kā izskaties un kā apkalpo klientus savus! Nav pozitīva.Kāpēc? Tad kustini savas nodzertas smadzenes kļūda!
Eu ,Genādīj vecai vai vari kaut ko risināt arī? Vzi vienkārši pirst tālāk citiem klientiem?Kad kompensēsi visiem?
Saproti ka būs tev .Tad tevi nedzirdēs neviens nodzertais...