AtrisinātaBalticom - Dubulti rēķini
Ar rēķiniem viņiem dīvaini, mēnesī jamaksā (piemērs. 35 euro, ja gadījumā kautkāda iemesla dēļ banka nav veikusi automatisko maksājumu, tad nākošo rēķinu jav saņemšu nevis 70 euro, bet gan 170 euro, kaut arī iekārtas ir klienta īpašums) neiesaku šo kompāniju nevienam, mēģinās izsūkt naudu plus ļoti nestabils interneta savienojums, maksāju par 600 megabitiem, bet reālais ātrums labi ja 200 megabiti.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (3)
Man ir nācies nesamaksāt laikā rēķinu, jo netīšām e-pastā biju atzīmējis kā izlasītu un maksājot visus rēķinus mēneša beigās, par Balticom aizmirsu.
Nākamais rēķins ko saņēmu bija dubultā apmērā - viss korekti.
Ir bijis tā, ka samaksāju uz priekšu - ieskaitu summu par 2-3 mēnešiem. Tādos gadījumos rēķins nāca vienalga, tikai summa apmaksai bija =0.
Sūdzības autoram, iespējams, kādi speciāli līguma nosacījumi.
Klients jau vairākus gadus, bija pirktas arī iekārtas, kaut ko šādu dzirdu pirmo reizi. Vai piezvanīji uz kompāniju, pajautāt, kas par lietu? Jaukās džuses telefona otrā pusē vienmēr man visu skaidri pastāstījušas, ja kaut kas nav skaidrs. Vienreiz nepagarināju līgumu, tad zvanīju, visu izstāstīja pa datumiem un summām
Slikts serviss. Saviem lojālaiem klientiem paaugstina cenu un nav nekādas motivācijas un prieka pie balticom palikt.