AtrisinātaBalticom - Bezvadu internets
Neapmierina BALTICOM sniegtie pakalpojumi, konkrēti bezvadu internets. Pie vada jau it kā viss iet, bet, kad grib pieslēgt rūteri, lai ietu internets, tad neit ilgi, maksimums bija kādas 4 dienas un tad jau atkal sākās vecā dziesma, ka nekas neiet vai ļoti raustās. Kopā esam nomainījuši jau 4 rūterus, bet tos pārbaudot pie speciālista, tas secināja, ka rūteri labi un tajos nav problēma.Speciālists arī mājās pieslēdza bezvadu internetu, bet nu diemžēl tas ilgi negāja bez problēmām. Kad zvanu uz kompāniju, lai noskaidrotu, kāpēc neiet prasa vai esmu pareizi ielikusi rūterī interneta vadu un citus aptuvenus norādījumus. Piedāvā vēl, lai brauc meistars par 17,5 EUR un sataisa it kā bezvadu internetu un ļoti gribēja, lai arī ņemu viņu modemu vēl par 25 EUR. Mans speciālists, kurš slēdza klāt bezvadu internetu izteica varbūtību, ka BALTICOM ir izdomājuši kā nopelnīt. Speciālists arī teica, ka vada kvalitāte nav laba(pašas kompānijas interneta vads, kas nāk no kāpņu telpas).
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (8)
Nu man arī ir "BALTICOM"...netu laižu caur rūteri, pats saslēdzu un viss!
Tik cik šiem zvanīju sakarā ar default IP vai gateway cipariem...kkā tā.
Strādā, viss ok...tik nets bieži raustās.
A tas ka tev nesanāk saslēgt...tā jau ir tava vaina!!!
Paziņai ar ir līdzīgi kā Jūs aprakstāt savā gadījumā. Pieslēdz rūteri, internets iet maksimums dienu, divas. Pēc tam nets pazūd - gan caur WI-FI, gan ar vadu, kas no rūtera piekonektēts pie datora. Bet, ja lieto netu ar Balticom ievilkto pamatvadu, viss strādā nevainīgi. Drošvien pieslēdzot rūteri, pēc dienas pašā rūterī, konfigurācijās notiek izmaiņas, kā rezultātā neiet nets. Mans viedoklis - tam nav sakara ar pašu rūtera kvalitāti - vnk jāpārzin rūtera konfigurācijas, lai pareizi visus iestatījumus sakonfigurētu un lietotu. Var mainīt kaut 20 rūterus - ja nejēdz sakonfigurēt - internets arī pazudīs turpmāk.
Pats arī lietoju netu ar rūteri - no pirmās dienas kā pieslēdzu, tā līdz šim brīdim viss strādā. Domāju, ka Balticoms nav pie vainas, ir pareizi jāsakonfigurē rūteris, tāpēc arī piedāvāja Jums meistara palīdzību.
Par raustīšanos u.tml. - Balticom klients esmu sākto no 2009.gada un līdz šim brīdim nekas tāds nav piedzīvots. Domāju, ka cēlonis tam ir jāmeklē datorā va rūterī, nevis pirmāmkārtām jāvaino pakalpojuma sniedzējs. Bet, neizslēdzu arī iespēju, ka varētu būt arī pakalpojuma sniedzēja niķi - jāskatās, kurā rajonā Jums ir pieslēgts nets. Iesaku Jums palietot ilglaicīgi internetu ar pamatvadu no kāpņu telpas - ja internets nepazūd/neraustās, tad vainot Balticom būtu nevietā.
Raustīšanos domāju to, ka nav plūstošs internets...tie kas izmanto vienkārši internetu tie to nejūt, bet ja tiek kkas darīt daudzspēlētāju režīmā tad var manīt ka ja noraustas nets tad izmet no servera!
Kas tas par fufeli ar rūtera konfigurēšanu, to var izdarīt piecgadīgs bērns un nevajag teikt ka dēļ tā var neiet internets . Problēma ir vienkārši sūdainā balticom kvalitātē .
Ray33, neesi tik pārliecināts. Paskaties uz situācijas no malas - ar balticom ievilkto vadu viss iet uz urrā, bet ar ierīci, kurai tiek pievienots šis vads - vairs tik gludi neiet un vispār neiet gludi :) Un tavs viedoklis - vainīgs pakalpojumu sniedzējs?! Khm khm...
Par konfigurēšanu - protams, ka piecgadīgs bērns arī to var izdarīt - saspiež tik "Yes", "Yes", "OK", kas ne vien ar rūteri tiek darīts, bet arī ar programmām un pēc pāris mēnešiem jauns dators bremzē kā 10 gadus nolietots. Lai optimāli lietotu ierīci, ir arī šis tas jāšarī tajā sfērā.
Oskarovich, Manam rūterim ir jau pieci gadi un viņš nav vairs nekāds ātrais ir sen jau daudz ātrāki modeļi pārdošanā, taču šis rūteris ir pārdzīvojis trīs interneta provaiderus, no kuriem sūdzības ir tikai uz balticom . Arī pēc balticom pieslēdzu nākošo provaideri ar tieši tāpat nokonfigurētu rūteri un viss ir ok . Nu tad secinājums ir viens, ka balticom ir viens riktīgs fufels .
Kārtējais indigo topiks sudzibas lv :)
WiFi даёт ваш рутер, а не кабель, который к вам протянули. Глупо ругать провайдера за это. Хоть 100 рутеров испробуйте. Просто рутеры настраивать надо, чтобы нормально работали. А мастера предлагают за 10 евро. Почему? Потому что рутер - собственность клиента. Вы же не просите продавца холодильников приезжать к вам и регулировать температурный режим?! Так и тут. Купили новый ТВ - не можете сделать автопоиск каналов? ВАШИ ПРОБЛЕМЫ, и никто бесплатно их решать не будет. Если руки не из ж*пы, то всё можно сделать, и все провайдеры будут нормальные. Они не дураки и проверяют напрямую без рутеров. Они отвечают только за кабель до квартиры. А что вы подключаете в них - это ваша проблема.