Baltcom - Tehniskais atbalsts uz tālruni- Guntis.
Baltcomam pateicību sadaļa ir, bet sūdzību gan nav.
Uz tehniskā pakalpojuma tālruņa savienoja mani ar gunti, augstprātības kalngals, laipnības trūkums un necenšas ieklausīties, saprast problēmu.
Saku, ka internets pusgada garumā darbojas ar pārtraukumiem, viņš redzot, ka no vakardienas neiet, un paliek pie sava. Kāpēc lai es melotu? Pie tam, par šo problēmu ziņojām jau iepriekš, apm.3 mēnešus atpakaļ. Pacietīgi šos interneta pārtraukumus izturam jau apmēram pusgadu, pat ilgāk. Tad lai Guntis paskatās arī vēsturē, kad iet un kad neiet!
Un ja saku, ka pa tv redzu tikai 4 kanālus, tad tā ir, nevis liek justies pazemotai un nosaukt visus tv kanālus kā skolniecei!
Gunti, tik stulba jau neesmu, ka nemāku uzlikt tv kanālu meklēšanu, un ka nemāku restartēt modēmu, ko centos paskaidrot, ka to jau darīju.
Komunikācija ļoti nepatīkama. Sajūta palika tāda - ko te muļķe stāsti, un ātrāk tikt no manis vaļā!
Nupat nožēloju, ka noslēdzu līgumu ar baltcom uz 2 gadiem. Saprotu, ka bez stipriem nerviem neiztikt.
Aiga.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].
Paldies!
Komentāri (1)
Man šķiet, ka es ar minēto Gunti esmu runājusi. Es esmu pacietīgs cilvēks un parasti sūdzos tikai par lietu, bet šis konsultants manī radīja vēlmi bēgt no kompānijas neatskatoties! Bet diemžēl būs man vēl 2 gadus būt par šī kantora laimīgo klientu, jo noslēdzu līgumu ar tādu termiņu.
Ceru, ka kaut kā sanāks sadzīvot.