www.sudzibas.lv Baltcom Zaudējumi operatora neieinteresētības dēļ

Baltcom - Zaudējumi operatora neieinteresētības dēļ

Aprīlī piezvanīju uz baltcom ar mērķi uzteikt līgumu. Pēc pieredzes ar citām kompānijām, piemēram, Tet, Bite u. C. , sagaidīju, ka ar to pietiks, mazākais, lai apstādinātu līguma darbību. Man radās aizdomas, ka kaut kas nav kārtībā, jo labu laiku pēc sarunas baltcom nereaģēja par iekārtu atdošanu. Kad, it kā nekas nebūtu noticis, atnāca jūnija rēķins (16,95) , zvanīju atkal. Jā, izrādās, nekāds līgums nav pārtraukts! Man esot klientu portālā pašrocīgi jāpārtaucot līgums vai jāejot uz klientu centru. Teicu, lai pagaida, kamēr datorā izdarīšu, kā nekā par sarunu maksāju, kā baltcom sarunas sākumā informēja. Nē, viņa visu esot izstāstīJusi, lai es pārējo izdarot pats. Teicu, vienreiz es jau uz jums paļāvos, bet jūs man turpinājāt sūtīt rēķinus. (jā, viņi nesūtot rēķinus par patērēto pakalpojumu) operatore man piedraudēja, ka baltcom man var likt vēl kaut ko maksāt par šo sarunu!?
Teicu, ka gribu atpakaļ savu naudu par neizmantotiem pakalpojumiem. Viņi nerēķinot pēc izmantojuma. Es varot prasīt vadībai, bet diez vai ko panākšot.

11.06.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 11.06.2024

Labdien!

Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.

Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām var rakstot e-pastu [email protected].

Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.

Papildināts Ēvalds Bērziņš 11.06.2024

Ja jums būtu svarīgs klientu viedoklis, jūs jau sen būtu sazinājušies ar mani. Kam jums privāta ziņa?! Jums taču visi mani kontakti ir, ESMU TAČU jūsu klients!
Neredzu jēgu rakstīt uz jūsu norādīto epastu, jo operatore apgalvoja, ka pat sazināšanās ar vadību diez vai ko līdzēs.

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 12.06.2024

Nosūtīt privātu ziņu ar klienta datiem ir iespējams Baltcom klientu serviss profilā.

Paldies!

Ar cieņu, Baltcom

Komentāri (4)

A asdasd123 11.06.2024

es šeit laikam jau katru dienu redzu tādus kā jūs baltcom klientus ar tādu pašu problēmu =)

RAMONA👀 11.06.2024

Vai tad telefoniski pateica, ka ar zvanu pietiks un nekas cits nav jādara?

ē Ēvalds Bērziņš 12.06.2024

Es arī nesagaidu, ka ar zvanu pietiks. Jāatdod būs iekārtas, piemēram. Bet ja pēc paziņošanas, ka pārtraucu līgumu un operators to ir pieņēmis, man vēl otro mēnesi nāk rēķini, it kā sarunas nebūtu bijis, tad iznāk, ka mans paziņojums viņiem neko nenozīmē. Citās kompānijās man tā NEKAD nav gadījies.

A AntiElvi 13.06.2024

Nekas jauns no šī kantora puses! Cik vien iespējams, esmu jau palīdzējis visām savām omēm, opjiem un viņu kaimiņiem tikt vaļā no šīs mēslu bedres!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes