www.sudzibas.lv Baltcom Briesmīgs serviss, dīvaini konsultanti

Baltcom - Briesmīgs serviss, dīvaini konsultanti

Ir nomiris cilvēks, kas izmantoja baltcom pakalpojumus. Aizgājēja sieva vēlas pārņemt šo līgumu, lai turpinātu lietot internetu un par to maksāt - taču nav nekādu ziņu par līguma numuru, jo visi rēķini nāca uz e-pastu, kuram piekļuves vairs nav. Sazvanīties nav iespējams, neviens neceļ visu nedēļu; bet vairakkārt rakstot uz e-pastu, konsultante Natālija atbild: "informācija trešām personām netiek izsniegta, abonentam personīgi jāvēršas pie uzņēmuma līgumsaistību sakārtošanai. "

nopietni? Trūkst vārdu.

24.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

C

Komentāri (4)

B Bez_vārds 24.07.2024

Baltcoma vairs nav, tagad to ir pārņēmusi Bite.

C Consumer123 24.07.2024

Jā, to es zinu (iespējams, saistībā ar to apvienošanu arī nevar sazvanīt, jo ir pārslogoti). Taču tas nemaina lietas būtību - kādam no tiem diviem ir zems klientu apkalpošanas standarts.

Good Intentions 24.07.2024

Jadodas uz vietas un tas jārisina ar visiem dokumentiem kuri apliecina cilvēka nāvi.

C Consumer123 24.07.2024

Paldies par ieteikumu, problēma vēl arī tāda, ka attiecīgajā pilsētā nav Baltcom klientu centrs, cerams, ka to var izdarīt tagad Bite salonā. Katrā ziņā, jocīgi, ka konsultants nevarēja vismaz tik daudz ieteikt, vismaz kaut kādā veidā palīdzēt atrisināt situāciju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes