Baltcom - Sūdzība
Sveicināti, situācija sekojoša. Rakstu mammas vārdā. Beidzās noslēgta līguma termiņš (bija atlaide) , uzreiz sāka palielināt pakalpojumu maksu, tas skaidrs. Pensionāriem katra kapeika dārga, līdz ar to mamma pieņēma tet piedāvātos pakalpojumus, kur Cena daudz patīkamāka. Nākošajā dienā zvans no balttcom, kāpēc jūs nepateicāt utt.. Mēs jums būtu piedāvājuši atlaidi, vai cik Skaisti māk runāt. Ok. Pirmkārt sazvanīt viņus sagādā grūtības, otrkārt, lai dotos uz klienta centru jābrauc 25 km turp un tikpat atpakaļ. Mamma 11.04 nosūta pa pastu ierakstītā vēstulē gan baltcom iekārtas, gan iesniegumu par atteikumu. Kā noskaidrots 18.04 tiek viss saņemts. Atverot e - pastu pienākusi ziņa no baltcom - par pakalpojumu atteikumu, jāziņo mēnesi iepriekš un pie tam ieejot www.baltcom.lv uzrakstot iesniegumu, jūsu rakstītais iesniegums papīra formātā neder. Līdz ar to jums būs jāapmaksā vēl maija rēķins. Sanāk par gaisu, jo iekārtas 18.04 baltcom saņēma atpakaļ. Jauki, vai ne. Es biju šokā. Kopš, kura laika ar roku rakstītais iesniegums (ierakstītā vēstulē) nekam nav derīgs. Kad sazvanīju baltcom operatori, uz manu jautājumu, kāpēc neder papīra formāta rakstītais iesniegums - atbilde viena, līgumā rakstīs, vajag elektroniski. Absurds. Ieteikums - pieskatām seniorus, lai nesanāk, ka mūsu situācijā.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs gan mūsu esošo, gan bijušo klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto viedokli.
Lūdzu, atsūtiet mums privātā ziņā abonenta kodu vai adresi, lai varam izskatīt situāciju.
Paldies!
Komentāri (1)
Mīļie līdzcilvēki, cik var atkārtot, ir jālasa līgumi un jārīkojas tā kā rakstīts līgumā. Katram kantorim savi nosacījumi un neviens nenāks Jums pretī, ja var vēl nokāst papildus naudiņas.