AtrisinātaBaltcom - Slikts serviss
Internets bieži pazūd, raustās un nav labākās kvalitātes. Ilgāku laiku netiku vaļā no baltcom, jo līgumā bija iekļauta soda nauda, ja pārtrauc līgumu pirms noteiktā laika. Tā, protams, mana vaina, ka neizlasīju tos mazos burtiņus, bet varēja jau tomēr mani arī mutiski pabrīdināt, nelieši! Tagad, kad atteicos, man rupji paziņoja, ka esot jābrīdina 30 dienas iepriekš par līguma laušanu un tas nozīmē, ka maksāšu vēl par mēnesi pilnīgi pa tukšo. Man uzbļāva, ka visās kompānijās tā esot. Dīvaini gan, ne latvenergo, pan ne latvijas gāze neko daudz nesūdzējās un pātrauca līgumu burtiski dažu dienu laikā. Zinu, ka arī bite un tele2 nekad mūžā nespiestu klientu gaidīt 30 dienas un turpināt maksāt. Baltcoms mums tāds īpašs, vispār. Nekādā gadījumā neparakstiet līgumu ar baltcom! Sūdīgs internets, slikta klietnu apkalpošana, visādos veidos jūs mēģinās apčakarēt, un tas viss likuma ietvaros.
Labdien!
Mēs labprāt vēlētos Jums palīdzēt gan ar interneta pieejamību, gan arī uzlabot klientu apkalpošanu.
Lūdzu nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru vai klienta numuru, lai varam sazināties un risināt radušos situāciju.
Baltcom.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (7)
Neticu. Man arī Baltcom un nekad nebija ar viņiem problēmas. Vienmēr laipni un pretī nākoši darbinieki.
man ir pilnīgi vienalga, vai Jūs ticat vai neticat, tā ir Jūsu problēma. Es aprakstīju reālu situāciju.
Attieksmi no sākuma nomaini.
Tu neesi pārējie Baltcom appistie. Es no šīs šaragas sficiāli aizpisos tieši TV pakalpojuma sūdīgās kvalitātes dēļ. Bet turpinu šo pakalpojumu no viņiem saņemt bez maksas, jo viņi savas paviršības dēļ mani neatslēdza no sava tīkla. Haļava ir un paliek haļava, kaut sūdīgas kvalitātes.
Logo slikts štruntīgs internets jau besī ara nosautiea var
Pārlikām rūteri uz citu istabu, ar visiem kabeļiem, bet internets nestrādā, kā lai izlabo šo bojājumu? Nestrādā ne TV tiešraides, ne arī Wi-Fi telefonos un datoros.
Turklāt nevaru saprast,kāpēc rēķins jāmaksā bezmaz vai par 2mēnešiem uz priekšu,piem. novembrī jāsamaksā jau par pilnu decembri.