AtrisinātaBaltcom - slikts serviss
Persona V.B dzīvojoša Rīgā Imantā lietoja Baltcom Tv pakalpojumus vairākus gadus, pasliktinoties veselības stāvoklim pārcēlās uz dzīves vietu citā pilsētā pie dēla. Dēlam pilnvara rīkoties personas vārdā, kā arī nodotas īpašuma tiesības konkrētajā adresē. Iesniegts 2018. g Decembrī iesniegums par pakalpojuma lietošanas pārtraukumu Baltcom fileālē Jelgavā, esošie rēķini nomaksāti. 2018. g Decembrī jau pēc pakalpojuma slēgšanas iestājas personas nāve - 27,12,2018. neskatoties uz to turpina nākt rēķini par turpmākajiem mēnešiem. Zvanot uz info tālruni Baltcom, saka, ka neko nezinot, bet noskaidrošot, un nākamajā mēnesī kārtējais rēķins jau ar parādu. Info tālruņa operatore Jekaterina nelaipna, palīdzēt nevēlas, apgalvo, ka tā esot mana problēma, jāiesniedzot miršanas apliecība?, neskatoties uz to, ka pakalpojums atteikts kjau iepriekš.
Nesaistaties ar šo uzņēmumu politika negodīga, palīdzēt negrib, par vārdiem un darbiem neatbild!
Labdien! Izsakām Jums dziļu līdzjūtību!
Lai risinātu radušos situāciju un uzlabotu klientu apkalpošanas servisu, vai Jūs varētu mums privātā ziņojumā nosaukt klienta numuru. Mēs noteikti vēlētos noskaidrot situāciju.
Paldies,
Baltcom
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru