AtrisinātaBaltcom - Slikts serviss
Pilnīgi bez nekāda brīdinājuma svētdienas vakarā atslēdz internetu. Zvanot uz diennakts tālruni pēkšņi tiek paziņots, ka interneta pakalpojumi ir ierobežoti un ir parāds. KĀ? Ja katru mēnesi tiek maksāts. Un jautājot kāpēc nebija nekādi paziņojumi ne e-pastā, ne sms veidā, viss ko dispičere pateica bija tas, ka oktobrī tika sūtīts kaut kāds mistisks paziņojums. Un mans.baltcom.lv nekāds rēķins arī nebija. VIENKĀRŠI, KAS TAS PAR SERVISU?
Labdien! Lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisu, vai Jūs varētu mums privātā ziņā uzrakstīt savu klienta numuru vai pieslēguma adresi. Mēs noteikti atvērsim šo lietu, lai noskaidrotu situāciju, un, lai turpmāk nekādi pārpratumi negadītos ne vienā, ne otrā pusē.
Pateicamies par Jūsu atsaucību.
Baltcom
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (5)
NETICU.
Es ari neticu.
Negribas ticēt par Baltcom un varu teikt tikai tos labākos vārdus. Pat par profilakses darbiem tiek sūtīts e-pasts , ka tajā diena tikos un tikos būs īslaicīgs pārrāvums. Un rēķinu var paskatīties mansbaltcom.lv
Kaza Kolta jau sen nodzērusi savas blondās smadzenes, šaubos vai vispār pamanīja interneta pazušanu.
Mūsu cilvēkiem viss ir negaidīti, viss ir bez brīdinājuma un bez piekrišanas. Citu vārdu laikam intelekta krātuvēs nav.
Ko vajadzēja pasta balodi atsūtīt, ka tūlīt internetu atslēgs, tāpēc ka nevīžo samaksāt.
Jeb jūs uzskatāt, ka katru dienu jums ir jāsūta atgādinājumi visos iespējamos veidos?