AtrisinātaBaltcom - Slikts serviss
Labdien. Ļoti nepatīkama situācija ir baltcom rēķiniem. Īpaši kad viņi piemēro papildus maksu par rēķina apmaksu, ja ir kavējums. Man bija tā, ka 28.02. Apmaksāju caur i-banku rēķinu, 01.03. Atnāk īsziņa no baltcom kā rēķins nav apmaksāts, bet nekas ja jūs apmaksājāt, jo maksājums iet trīs dienas (nevis darba) . Uzreiz piezvanīju pateicu, ka apmaksāju, jo 01.03. Ir trešā diena, uz ko pateica viss o. K. Kaut ko atzīmēja sistēmā un pateica nekas nebūs piemērots papildus apmaksai. Bet 02.03.2016. Vakarā atnāk rēķins ar papildus maksu par administrēšanu un brīdinājums par sekām. Sanāk sameloja - cūcība. Ar tādu attieksmi pret klientiem vairāk negribu turpināt sadarbību.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru