www.sudzibas.lv Baltcom Slikts serviss

Baltcom - Slikts serviss

Situācija tāda: izlēmu atteikties no baltcom pakalpojumiem dēļ tā, ka mūžīgi neiet televīzija, dienā 3x jārestartē dekoderis. Šī gada janvārī aizpildīju atteikuma formu, sazvanījos ar baltcom darbinieci, aizsūtīju iekārtas atpakaļ (izdarīju soli pa solim visu kā nākās) rēķinus esmu maksājis ļoti laicīgi. No šī gada baltcom rēķins ir jāmāksa par tekošo mēnesi, bet ar darbinieci tika sarunāts, ka no 01.02.2024. Datuma pakalpojums vairs man nebūs pieejams, nu labi, viss ok, bet ir atnācis vēlviens rēķins kaut kāds mistiskais par februāri vai par martu, neatceros. Tad kādas mērces dēļ man ir jāmaksā par pakalpojumu kura man vairs nav? Sanāk, ka krāpj ārā vēl pēdējo naudu par "aiziešanu" vai? Un šis "rēķins" ir aizgājis pie piedzinējiem, nu nekas, samaksāšu. Bet nevienam nekad neieteikšu šo pakalpojuma sniedzēju.

30.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 30.04.2024

Labdien!

Baltcom ir ļoti svarīgs gan mūsu esošo, gan bijušo klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.

Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.

Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes