AtrisinātaBaltcom - Slikts serviss
Man nav izprotama Baltcom politika, ja uzņēmums nosauc mani par zelta klientu, piedāvājot dažādus “labumus”, bet situācijā, kad pārceļos uz citu adresi - prasa maksu 15 eur apmērā: d protams, katrs pelna, kā māk. Apsveru iespēju samaksāt līgumsodu 35 eur apmērā, lai principa pēc ietu pie konkurentiem. Ļoti nožēloju, ka gada sākumā nepiekritu citam piedāvājumam un noslēdzu līgumu ar Baltcom, kas solīja, ka nebūs nekādu problēmu ar adreses maiņu. Mācība man - izpētīt visus nosacījumus precīzāk, bet uzņēmumam - padomāt par politiku t. S zelta klientu programmām - vai tiešām piedāvājat to, ko klientam vajag.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Paldies!
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
Tiešām domāji, ka "Zelta klientiem" nav jāmaksā?
Es arī mainīju dzīvesvietu un man nekas nebija jāmaksā.vilka jaunus vadus,jo šeit nebija baltcom iepriekšējiem īrniekiem.tas bija pirms 4gadiem.pirms nedēļas ievilka atkal jaunus vadus,jo vecie bija bojāti dažās vietās un arī nekas nebija jāmaksā.arī skaitos "zelta klients"