Baltcom - Serviss
Tehniskās daļas darb. Guntis, absolūti neietur subordinaciju ar klientiem, liek "domāt loģiski", tā vietā lai sniegtu kompetentu atbildi. Kā servisa darbinieks nespēj novērtēt radušos defektus, tā rezultātā piedāvā iet ciemos pie draugiem un pārbaudīt dekodera problēmas. Pie "kaislīgākas" diskusijas apgalvo, ka visa problēmu sakne ir manī, acīmredzot, jo piezvanīju. Baltcom admin lūdzu apmāciet savus darb klientu servisā, jūs pelnat savu algu no klientiem. Domāju tehniskās daļas darb, nav jāatbild uz visiem jaut, tas ir jādara administratoram. Pluss jums nav neviena atbildīgā cilvēka/menedžera, kas atbild par pakalpojuma, patērētaja sistēmu. Katrs stāsta savu viedokli atkarībā no garastāvokļa.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].
Paldies!
Pievienot komentāru