www.sudzibas.lv Baltcom Rēķini par neesošu līgumu

Baltcom - Rēķini par neesošu līgumu

Marta mēnesī telefoniski vienojāmies par go3 pakalpojuma izmēģināšanas 2 nedēļu testa periodu. Pēc kāda laika ar dpd kurjeru tika atsūtīts tukši 2 līguma eksemplāri, aploksne un dpd kurjera atpakaļsūtīšanas etiķete, kurus mums būtu jāsaraksta un jāparaksta, ja izdomājam turpmāk lietot šo pakalpojumu. Tā kā mūs neapmierināja šī sistēma, tukšus līguma abus eksemplārus (kur klāt tika pievienots info, ka sistēma neapmierina un līgumu neslēgsim) , tika ievietoti aploksnē un caur dpd paku skapi tika uzņēmumam nosūtīts atpakaļ. Tagad katru mēnesi sūta rēķinu, kurš esot jāapmaksā. Kā mūs informēja klientu servisa, ja līgumu aizsūta atpakaļ kā neparakstītu, tas vienalga tiek ielikts sistēmā. Kāpēc man būtu jāmaksā par pakalpojumu, par kuru man nav noslēgts līgums? Kā uzņēmums var apstiprināt un likt sistēmā līgumu, ja neesmu to parakstījis? Tagad man speciāli ir jābrauc uz klientu apkalpošanas centru, it kā, lai atteiktos no pakalpojuma, kuru neesmu noslēdzis. Mājaslapā nevaru to izdarīt, jo man nav baltcom konta un neesmu tur reģistrēts.

06.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 07.06.2023

Labdien!

Pateicamies par sniegto informāciju!
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar savu telefona numuru un/vai adresi, lai varam sazināties ar Jums un atrisināt radušos situāciju.

Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.

Z

Komentāri (1)

Z zilais valis 06.06.2023

Kādēļ tad Jūs nosūtījāt atpakaļ tukšos līgumus?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes