www.sudzibas.lv Baltcom Pakalpojuma nenodrošināšana

Baltcom - Pakalpojuma nenodrošināšana

Baltcom vērtības - Klients mūsu uzņēmumā ir centrālā persona. Mūsu pakalpojumi, produkti un darbs viss ir pakārtots klientu ērtībām.
Neatbilst rakstītajam! Bija vienošanās ka 28.01.tiks nodrošināts pieslēgums Maskavas 307. Meistars ierodoties secināja, ka ir problēmas ar pieslēgumu, nepieciešami tehniķi. Ka man 1.02. Piezvanīs un informēs par tālākām darbībām. Neviens man loģiski pat netaisījās zvanīt. Sāku pati 2.02.meklēt viņus. Ar draudiem un lūgšanos panācu, ka pakalpojuma pieslēgums tagad pārlikts uz 12.02. Līdz tam tehniķi novērsīs it kā problēmas. Šodien 09.02.rakstot čatā (jo sazvanīt nevienu nevar) vai tehniķi ir bijuši, vsi problēma atrisināta, vai varēs 12.02.pieslēgt? Saņēmu strupu atbildi - jums zvanīs! Kad zvanīs, ko zvanīs, kur zvanīs? Es strādāju un nevaru būt visu laiku uz telefona! Uz lūgumu, ja nevarat nodrošināt pakalpojumu vēlos lauzt līgumu, saņēmu atgādinājumu par noslēgtajiem 24 mēn.līgumā un soda sankcijām. Esmu vnk.šokā! 15 dienas pakalpojums netiek/netiks nodrošināts, un tiesības ir tiksi viņiem! Bet kur paliek klients?

09.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 10.02.2021

Labdien!

Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.

Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].

Paldies!

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes