AtrisinātaBaltcom - Nezinoša darbinieka attieksme
Ieradās Baltcom darbinieks cilvēkam gados mainīt dekoderu. Kad nomaiņa bija pabeigta, darbinieks tika lūgts pastāstīt par jauno dekoderu - kā tas atšķiras no iepriekšējā, kā ar to darboties, utt. Darbinieka atbilde - "še instrukcija, lasi! "
Baltcom, tas tā normāli? Tā jūsu darbinieki attiecas pret klientiem? Ja ne vārda nevar pateikt par to, ko pats uzstādījis, tad varbūt kādam ir pienācis laiks mainīt darba vietu? Ļoti nepatīkami.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].
Paldies!
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Ja jums svarīgs viedoklis, tad nevis copy/paste standarta tekstu, bet paši noskaidrojat kurš rupeklis mainīja dekoderu cilvēkam gados!
Parametri pietiekami precīzi, lai varētu identificēt līdz dažiem iespējamajiem vainīgajiem!