AtrisinātaBaltcom - Nekārtības
Jau no 2002 gada biju uzticīga baltkom kliente, izmantoju kabeļtelevīzijas pakalpojumu+ papildus bloks (ar vācu kanāliem) , tad, kad mainās abonimenta maksa, tad nekavējoties ziņo - nostāda fakta priekšā, bet kad izņem nepieciešamos kanālus, tad vispār pat nepaziņo, pus diena ir jāpavada, lai saliktu kanālus atkal kārtībā, jo bezcerīgi pirms tam tika meklēti nepieciešamie kanāli...
Tad, kad zvana uz informācijas telefonu, tad labi ja pēc 0, 30 minūtēm kāds atbild, tāda sajūta, ka telefona līnijas ir ļoti noslogotas (dīvaini, laikam darbinieku trūkums) ...
Tāda necieņas pilna attiekasme pret klientu, it kā baltkom tie nemaz nav svarīgi!...
Es domāju, ka klients kanālu klāstu izvēlas pamatojoties pēc savām vēlmēm, bet ja tas tiek vēl mainīts uz citiem (nevaidzīgiem kanāliem) , par ko tad ir jāmaksā? ...
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Jāāāāā, es arī esmu ilgadīgā kliente bet šito cūcību ko viņi izdarīja 21 decembrī ir totals sviests. Ja šitā muļķos cilvēkus talāk tad jāmeklē citu operātoru. !!!Vismazs vācu kanālus atstātu!!!