AtrisinātaBaltcom - Nekādā ziņā neiesaku izvēlēties sadarbību
Nekādā ziņā neklausieties baltcom saldajās reklāmās. Šīs firmas darbība ir melīga, zaglīga un pakalpojumi ļoti nekvalitatīvi. Augustā izbeidzās, pirms 2 gadiem slēgtais līgums, kur bija paredzētas apmaksas atlaides. Turpināt sadarbību un maksāt 7,99 eur par 12 tv programmām, no kurām skatījos 4, nevēlējos. Jāpiebilst, ka vasaras vidū baltcom, pēc savas iniciatīvas, pārtrauca raidīt vairākas, mani interesējošas programmas, aizstājot tās ar kaut kādām " jefiņu" programmām. 30. Oktobrī devos uz baltcom biroju, lai izteiktu nevēlēšanos turpmāk sadarboties, izteicu, ka šāds pakalpojums mani neapmierina un devos prom. Biroja darbiniece ne ar zilbi nenorādīja, ka man būtu jāraksta kāds iesniegums. 11. Novembrī noslēdzu līgumu ar citu firmu, attiecīgi pieslēdzot tv un internetu, atslēdzot baltcom. Taču decembra sākumā saņemu vēsti no baltcom, ka man jāmaksā gan par oktobri, kas jau sen samaksāts, par novembri, decembri un arī par janvāri, 2016. Gadā, citādi sniegšot mani tiesā. Bezgala "profesionāli"... Ja vēlaties nepatīkamas emocijas un sabeigtus nervus, uz priekšu... Es no sirds jums to neiesaku, pēc pieredzes!
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
divaini, kad man tuvojas terminja beigas, ash 3 reizes piezvanija un pabridinaja, ka ja velos izbeigt sadarbibu jaraksta iesniegums...
Nekas nenotiek tā pat ka pasaki darbiniekam un viss nokārtojas. Kā lai Baltcom zin kāpēc ej projām? izzīlē? Iesaku visur un vienmēr rakstīt iesniegumus un nofotografēt vai uztaisīt kopiju vai vislabāk sūtīt elektroniski. Šādu praksi piekopju jau sen, pat par sīkumiem, jo tad ja ir oficiāls iesniegums tad viņiem nav kur likties vai vismaz tas ir kā pierādījums ka esi sniedzis informāciju utt.