AtrisinātaBaltcom - naids pret pensionāriem
Decembrī man bija finansiālas grūtības, nevarēju samaksāt visu rēķinu uzreiz, taču pusi aboneta maksas tomēr samaksāju tūlīt, cik tai brīdī varēju, otru pusi decembra beigās. Pēc " Baltcom" noteikumiem, pat, ja nebūtu vispār samaksājis, atslēgt kabeli drīkstēja tikai janvāra sākumā, jo maksa tiek iekasēta uz priekšu un par decembri jau biju samaksājis novembrī.
Bet "Baltkomam" laikam īpašs naids pret pensionāriem, jo sņēmuši pusi maksājuma, tomēr steidzīgi atslēdza pakalpojumu un atstāja Vecgada vakarā bez vienīgās pieejamās izklaides.
Kauns "Baltkomam"!
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
Pret pensionāriem ir naids daudziem ne tikai Baltcom! Labāk padomājiet paši kā jūs uzvedaties! Tad nav ko brīnīties, ka to pašu dabūjat pretī! Sabiedriskā transportā strādājošie un bērni netiek iekšā - pilns ar penšiem it kā viss tikai viņiem pienāktos. Citiem ne uz skolu ne darbu nav jābrauc.Apriebušies visur esošie mūžīgie penši
Domāju, ka Baltcomam (kā jebkuram citam uzņēmumam) ir pilnīgi vienalga kāds ir sociālais statuss klientam. Nav apmaksāts / nepilnīgi apmaksāts-nav pakalpojuma! Iesaku Jums nākotnē, ja gadās tāda grūtāka situācija, savlaicīgi sazināties ar pakalpojuma sniedzēju un mēģināt sarunāt iespēju samaksāt nedaudz vēlāk. P.S. Anna, Jums gan ir pēdējais laiks pašai padomāt par savu uzvedību. Pati arī kādreiz būsiet pensionāre, savukārt, Jūsu viedokli par sabiedriskā transporta publiku neviens šoreiz nejautāja, tā, lūk!