AtrisinātaBaltcom - Maldināšana
Zvanīja no Baltcom un piedāvāja 14 dienas izmēģināt open televīziju. Piekritu izmēģināt, jo teica ka viss pavisam vienkārši - dekoderi atvedīšot kurjers uz mājām un ja pakalpojums neapmierinās, tad pēc tām 14 dienām bez problēmām kurjers atbraukšot un paņemšot iekārtu atpakaļ - Saka - pamēģiniet, jūs tak neko nezaudēsiet! Bet... , tad kad paiet šīs 14 dienas un vēlos atteikties, tad protams izrādās, ka viss nav tik vienkārši kā stāsta, proti - dekoderim pakaļ neviens nebrauks, kā man sākumā solīja, bet gan pašai par saviem līdzekļiem jāsūta pa pastu vai jāmaksā kurjeram! Tā lūk mēģina piesaistīt jaunus klientus, sasolot nezin ko, taču šī aģente ar savu maldināšanu panāca tikai to, ka es no šī uzņēmuma turpmāk turēšos pa gabalu!
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].
Paldies!
Ar mani sazinājās pārstāvis, kurš bija pirmstam man zvanījis un piedāvājis pakalpojumu, atvainojās un atzina, ka ir nesen tikai sākusi strādāt un nezināšanas dēļ tiešām pati domāja, ka kurjers atbrauks arī pakaļ dekoderim, tādēļ arī sanācis nepareizi informēt mani un radies šis pārpratums. Noskaidrojām, ka tā nav apzināta maldināšana no uzņēmuma puses, bet gan vienkārši cilvēcīga kļūdīšanās.
Bez šīs sūdzības varēja arī iztikt, ja vien mirklī, kad es zvanīju uz 67370000 un stāstīju par savu problēmu, meitene būtu bijusi atsaucīgāka un ieinteresētāka atrisināt šo pārpratumu, nevis paziņojusi - neko nezinu par jūsu sarunu ar pārstāvi, bet tāda ir mūsu kārtība un viss!
Pievienot komentāru