Baltcom - Ļoti slikts pakalpojuma serviss
Konstatējot neatbilstošu lejuplādes ātrumu ar vairākiem interneta ātruma mērītājiem zvanīju uz baltcom tehnisko atbalstu.
Paziņojot konstatēto problēmu, aptuveni 50 mbs. Jābūt aptuveni 900 mbs pēc līguma
vienīgais ko saņēmu atbildē no operatota dainis vārdā: problēma ir jūsu datorā, problēma ir jūsu rūterī. Cenšoties paskaidrot, ka datora konfigurāciju un saistītās programmas esmu skatījies un problēmu to darbībā neesmu konstatējis atbilde nemainās. Kas protams izveda no pacietības. Tāda sajūta ka citu problēmu kā mana datora un rūtera neatbilstoša darbība turklāt to vēl pasniedz tā itkā es pie visa esmu vainīgs un ko vispār pazvanīju uz teh. Atbalstu. Konstruktīva saruna tā arī neizveidojās.
Atsūtītais meistars 02.09.2021 no manīja it lā būjāto rūteri, bet problēma nepazuda. Toties no tehn. Palīdz. Dienesta saņēmu apvainojumus, ka esmu neadekvāta.
Drausmīgs serviss, tāda sajūta, ka es esmu pakalpojuma sniedzējs bet baltcom lietotājs.
Būs jāsāk fiksēt problēmas, lai varētu atteikties no šī jaukā uzņēmuma pakalpojumiem.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].
Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.
Komentāri (1)
Un kāds routeris tev ir? TP-Link WR740 v3?
Tenda? Toto-link?
Pilnīgi skaidrs ka problēma ir tavā paurī.