AtrisinātaBaltcom - KRĀPŠNA
Mainot dzīvesvietu bija jāmeklē jauni tv un interneta pakalpojumu sniedzēji. Pirmais ko nolēmām izmēģināt bija baltcom. Saprotot ka šis pakalpojuma sniedzējs mums neder 14 dienu laikā atteicām un atgriezām saņemtās iekārtas pa pastu un elektroniski iesniedzām atteikumu. Sazinoties ar baltcom man apstiprināja ka iekārtas ir saņemtas un līgums lauzts, kā arī uz manu lūgumu anulēt jau saņemto rēķinu, rēķins tika anulēts. Tā nu nodomāju re cik jauks pakalpojuma sniedzējs - žēl ka mums nederēja. Bet te tev nu bija 27,07,2020 saņemu rēķinu par itkā nenosūtītu dekoderi 60eiro vērtībā. Esmu šokā kā tas ir iespējams ja visas iekārtas sapakoju atpakaļ tajos pašos iepakojumos kuros saņēmu un pa pastu nosūtīju balcom. Atkal zvanu baltcom kur man tiek apsolīts pārbaudīt vai tiešām nav saņemts dekoderis. Paiet apmēram nedēļa zvanu apjautāties vai iekārta atradusies, jo man kā daudzbērnu mammai katrs eiro ir svarīgs, bērni tak skolā jālaiž. Saņemu atbildi ka tik ātri pārbaudīt nevar jo tas prasot laiku un man atzvanīs. Tā pagāja laiks neviens ne zvanīja ne rakstīja un te atkal 07,09,2020 saņemu rēķinu par 60eiro, kurā pat nav norādīts par ko jāmaksā tik apmaksas summa 60 eiro. Zvanu atkal stāstu kā bija sapakots, ka viss tika nosūtīt, lūdzos lai kārtīgi pārbauda. Sieviete ar kuru runāju pa telefonu apsolīja ka pārbaudīs. Pēkšņi apmēram pēc divm stundām man atzvana un apgalvo ka ir veikta pārbaude un šis dekoderis nav saņemts. Saku ka tas tā dīvaini iepriekš kad solīja pārbaudīt tas tik ātri nebij iespējams a te pēkšņi ir pārbaudīts un iekārta nav un neko darīt man esot jāmaksā. Sūdzībā pat pievienoju pasta čeku kurā ir norādīts pakas svars vai tiešām ir grūti pat svaru salīdzināt lai zinātu ka es šo iekārtu nosūtīju. Uzskatu un apgalvoju ka baltcom ir kārtīgs izspiedēju kantoris jo pastāstot savu bēdu paziņām izrādījās arī viņi ir saskarošies tieši ar tādu pašu problēmu un tieši ar batcom.
Nekad un nevienam neiesaku baltcom pirmām kārtām kvalitāte slikta internets karās, otkārt tv kānālu maz un pat visi latviešu kanāli nebija pieejami un treškārt bonusā naudas izspiešana par itkā nesaņemtu dekoderi.
Uzskatu ka šādā veidā no manis cenšas izkrāpt naudu jo es visas jūsu iekārtas jums atgriezu, man nav vajadzīgs jūsu dekoderis kur gan lai es viņu izmantoju ja lietoju pavisam citu pakalpojuma sniedzēju
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].
Paldies!
Ar jums privāti sazinājos vairākas reizes, bet diemžēl šī situācija netiek risināta, visi dzied vienu dziesmu ka dekodera nav, bet ko man darīt ja esmu to jums nosūtījusi un arī man viņa nav.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
Jūs taču pa pastu veicāt sūtījumu! Tad mēģiniet pastā uzzināt vai nosūtījumu ir piegādājuši,jo jābūt parakstam.Es Jums ieteiktu vērsties policijā ar iesniegumu par krāpniecību no Baltcom puses.Viņi jā ir kretīni konkrēti.Citiem var nepaveikties citiem veicas.
Baltcom telefonsarunā apstiprināja ka sūtījums ir saņemts,tik pēc ilgāka laika tika sastādīts rēķins par itkā nesaņemtu dekoderi.
Policijai tiks ziņots ja tuvākajās dienās Baltcoms šo problēmu neatrisinās,un tā kā šijos laikos ļoti daudzām iestādēm var uzrakstīt elektroniski ,tad noziedošu vienu dienu sava laika un ziņošu visur kur vien būs iespējams.