www.sudzibas.lv Baltcom Krāpšana, melošana un šausmīga kvalitāte

Baltcom - Krāpšana, melošana un šausmīga kvalitāte

Ārkārtīgi drausmīga pakalpojum kvalitāte. Gadu atpakaļ aizgājām pie viņiem no balticom, pieslēdzām ideālu variantu beztermiņa līgums IPTV un optiskais internets. Runa būs tieši par internetu, jo iptv, jeb tautā dēvētā interaktīvā televīzija, tiek pieslēgta caur internetu.
Sākumā iptv vēl varēja skatīties, kādas nedēļas divas, pēc tam visu laiku kanāli raustās (ak jā, superīgs kanālu klāsts 60+ kanāli, kur vispār nav ko skatīties, tik krievu pareģotāji vai ukraiņu komiķi - nekas nav pret, bet skatīties tiešām nav ko) , televīzija tika pieslēgta tikai Discovery kanālu dēļ, bet interesants fakts, janvārī šis kanāls mums pazuda un šobrīd tā ir “jaunas paaudzes iptv 3.0”, (vai kāda viņiem bija tā “jaunā versija”) privilēģija.
Par optisko internetu, jā, uzsvars ir uz vārdu optika, jo tieši to pakalpojumu esam pieslēguši. Kad mājās vilka internetu mājās pati nebiju līdz ar to, neredzēju kādu kabeli vilka, bet uzticējos šim “perfektam” kantorim. Un izrādās, ka nekādas optikas viņiem nav un nekad nebija. Kur skatās Ptac? Šī ir pircēja maldināšana, jo naudu ņem kā par optiku, bet pieslēdz parasto internetu. Mājās visu laiku pazūd internets un nevarēju saprast, kā tas ir iespējams, jo optikai nav jābūt nekādu problēmu. Piegāju pie kabeļa, kuru ievilka darbinieks un lūk, utp5 vītais pāris (jeb parasts interneta kabelis, nevis vara šķiedras optiskais kabelis) , uzjautāju viņiem un to pat neslēpa, pateica, ka jā, viņiem optika ir utp5 vītais pāris. Kolosāli veči, malači. Liels paldies par to, ka melojat cilvēkiem.

15.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 16.09.2021

Labdien!

Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.

Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām var zvanot pa tālr. 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].

Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.

Papildināts mazaa128 16.09.2021

Kā es varu nosaukt Jums līguma numuru, ja esmu no Jums jau esmu atteikusies? Šo situāciju, diemžēl, Jums vairs neizdosies atrisināt.

M

Komentāri (6)

A AK-74 15.09.2021

Un kur to "optiku" iespraudīsi savā datorā? :) tas ir tik termins, 1 gigabitu ar to pašu vīto pāri lieto... visur taču tā :)

M mazaa128 15.09.2021

Optiskais internets nav domāts ātrumam, bet stabilitātei un kvalitātei ;) Tet ir optiskais internets, ja nemaldos, vēl kādam bija, bet mana adresē ir tikai Tet pakalpojumi.

K Kilimandžaro 15.09.2021

Kabeli pašu apakatījāt ka tik skaļi baurojat ka nav optiskais? Tas arī ir viss. Kāds ātrums un stabilitāte to neietekmē. LV ir tikai viens interneta/tv pakalpojuma sniedzējs ar stabilitāti un ātrumu-tet. Pārējie ir kaktu kantori. Protams ja nedzīvojat meža vidū.

M mazaa128 16.09.2021

A Jūs skolā lasīt mācījāties? Tekstā rakstīts: “
[…] Piegāju pie kabeļa, kuru ievilka darbinieks un lūk, utp5 vītais pāris (jeb parasts interneta kabelis, nevis vara šķiedras optiskais kabelis) , uzjautāju viņiem un to pat neslēpa, pateica, ka jā, viņiem optika ir utp5 vītais pāris.”

Good Intentions 16.09.2021

Ikmēneša maksa? (tā arī varētu būt atbilde)

M mazaa128 16.09.2021

Bija pāri 17€

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes