Baltcom - Krāpšana
Pirms 1,5 gada man zvanīja baltcom un piedāvāja pāriet pie viņiem no esošā operātora, bija liela atlaide un piedāvāja konkrētā adresē internetu ar atrumu līdz 300mbit/s, es piekritu bet teicu operātoram, ka tuvākajā laikā taisos pārvākties un nosaucu jauno adresi, operātors pārbaudīja un atbildēja, ka nebūs nekādu problēmu, arī nākamajā adresē būs man šis pakalpojums pieejams. Pārvācoties, atnāca meistars, ievilka internetu, kad prasīju vai man būs jauns līgums, atbildēja, ka līgums ir tas pats esošais un viss kārtībā. Pēc laika secinājuma, ka interneta ātrums ir briesmīgi zems - ap 10mbit/s, principā nelietojams un arī televīzija ir briesmīgā kvalitātē, sazinājos ar baltcom un lūdzu lai risina šo, uz ko man atbildēja ka uz konkrēto adresi jau ir izsaukts meistars un viss tiks atrisināts. Pagāja laiks, brīžiem internets bija ap 60mbit/s, brīžiem tikai 8mbit/s. Sazinājos atkal ar baltcom un prasīju, kur ir mani 300mbit/s uz ko man atbildēja - jūsu adresē ir pieejams ātrums tikai līdz 100mbit/s, atbildēju ka manā līgumā gan ir minēts savādāk, uz ko noplātīja rokas un teica - nu ir pieejams tikai tāds kāda ir un neko tur nevaram darīt, varam iedot jums atlaidi. Saņēmu atlaidi un turpināju lietot, bet kad sapratu ka jau ilgstoši internetā ātrums ir kritiski zems un esot mājās man nepārtraukti jāslēdz tv pie mobilajiem datiem lai varētu lietot go3, jo baltcom televīziju nelietoju jau sen, jo tik briesmīgā kvalitātē nav iespējams neko skatīties, sazinājos jau atkal un prasīju, kādas ir iespējams lauzt līgumu uz ko man atbildēja, ka sazināsies ar mani tuvākajā laikā un mēģinās rast risinājumu. Pēc dažām dienām ar mani sazinājās un piedāvāja atkal izsaukt meistaru, atteicu, jo cik meistarus var saukt, ja pakalpojums vienkārši nedarbojas, tad paskaidroja ka atteikties no pakalpojumiem varu caur savu balcom profilu un uz jautājumu vai man būs jāmaksā līgumsods, man skaidri un gaiši atbildēja - nē, nekas nebūs jāmaksā. Iegāju savā profilā, atteicos no pakalpojumiem un gaidīju, gaidīju, ziņas nekādas. Sazinājos atkal ar baltcom, izstāstīju situāciju, teica, ka ar mani sazināsies, atkal gaidīju un atkal nekā. Sazinājos ar baltcom atkal, uzstāju, ka man vajag kaut kādu atbildi lai zinu, vai esmu atteikusies, vai man būs kas jāmaksā un kā atgriezt iekārtas, atkārtoja ka nekas nebūs jāmakasā un atsūtīja omnivas kodu lai atgriežu iekārtas. Lieliski, nodomāju, ka nu beidzot viss būs galā, bet nākamajā dienā saņemu e-pastu ar 70€ lielu līgumsodu. Sazinājos ar baltcom, prasīju lai paskaidro kāpēc man ir līgumsods, ja iepriekš man skaidri un gaiši atbildēja, ka līgimsods nebūs, uz ko man atbildēja, ka dienas laikā ar mani sazināsies, nesazinājās. Zvanīju nākamajā dienā - atkal tas pats, dienas laikā sazināsies, bet atkal nekā. Tā es jau nedēļu viņiem zvanu un katru reizi tā pati atbilde - ar jums pēc brīža sazināsies, tas noteikti notiks šodien un atkal nekā. Ironiski, man būtu tagad jāmaksā līgumsods par to ka, 1,5 gadus esmu maksāJusi par pakalpojumu kuru nemaz neizmantoju jo to vienkārši nav iespējams izmantot. Man ir jāmaksā jo laužu līgumu, bet cik reizes 1,5 gadu laikā baltcom ir pārkāpis līguma noteikumus pret mani kā klientu - katru dienu, vienkārši līgumā minēto nepildot un nenodrošinot mani ar to, par ko maksāju. Nekad, nekad nevienam neieteikšu šo pakalpojumu sniedzēju. Un kamēr balcom nebūs atrisinājis manu jautājumu, parūpēšos pai par šo uzzin pēc iespējas vairāk ausu.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.
Komentāri (8)
Дам совет на будущее, надо что бы в договоре было прописано минимальная скорость которую они гарантируют. Иначе они могут обещать хоть луну с неба, лишь бы вы заключили с ними договор. Всегда записывайте телефонные разговоры с оператором, иначе вы ничего не докажете. Или они говорят что разговор записывается, через полицию можно поднять запись.
Я лично прошёл испытания с ними. Вы еще проверьте потом телефонные разговоры, они платные раньше были в тех. поддержке, за час ожидания 10 евро, с меня сняли.
Есть два пути, первый, вы отправляетесь в офис и решаете вопрос там. Второй, полиция.
Самое лучшее это заявление в SPRK, то что услуга предоставляется не в полном обьеме.. Балтком сразу зашевелится, опыт есть :)
Russkij bizness...
Līgumā ir norādīts, ka vismaz 60% no interneta ātruma ir jābūt, tātad 60Mbit/s nevis 8Mbit/s. Ja no viņu puses nekas netiks risināts, griezīšos policijā, jo tieši tā - sarunas tiek ietakstītas un visu var pārbaudīt.
Tad jau Jums "ātrs" internets! Man 0.26 Mbit/s pie 500 Mbit/s solītajiem! Nevaram no paklapojuma vēl atteikties jo nevar sazvanīt,jo pārzvanīšot kaut kāds līgumu aģents! Bet Mans Baltcom nevar ieiet met kļūdu, kā tāda klienta neeksistē!
Priekš kam dārzeņiem internets?
Kādiem dārzeņiem?
Tādas situācijas vajag griezties uz SPRK, tad Baltcom ātri sāk strādāt...
Biju 15 gadus viņu klients, bet tagad vairāk nekad, kad Bite nopirka Baltcom - sakas visas problēmas ar kvalitāti, kadriem un tā tālāk... Tur tagad sēž vispār neizglītoti tehniskie specialisti.. Varbūt paris vecu vel ir kuri labi prot to ko dara, bet visi jaunie ir nulle.