AtrisinātaBaltcom - Internets
4 mēnešus atpakaļ pieslēdzu Baltcom internetu dēļ daiļrunīgā aģenta, kurš pārliecināja, ka interneta ātrums ir samērā augsts un noteikti labāks par lattelecom.
Visu šo laiku esmu vīlusies, jo ātrums ir nekāds [no lāča muku, vilka ķetnās ieskrēju] .
Tad nu ņēmos un zvanīju uz informācijas dienestu, lai jautātu ko darīt, ka tik lēns ātrums un nav iespējams veikt elementāras darbības pusstundu neuzgaidot pirms katras "operācijas", sākumā saņēmu skaidrojumus, ka pati neko nesaprotu, tad, ka mans dators vainīgs ne viņu pakalpojums [dators ir jauns un kaimiņu internets iet perfekti] , plus visam pa virsu šis operators "Aigars" uz manis sāka bļaut, es mierīgā tonī atbildēju, ka tomēr esmu pakalpojuma ņēmējs, un sagaidu pieklājīgu attieksmi. Pie nekāda rezultāta nenonācām, jo noliku klausuli - es neēsmu pelnījusi tādu attieksmi no operatora puses, ja cilvēkam ir nestabila nervu sistēma, tad, lai tomēr meklē savādāka rakstura, darbu, kur saskare ar cilvēkiem nav nepieciešama.
Rezultātā, jūtos apkrāpta un apvainota.
Briesmīgi cilvēki un briesmīga pakalpojuma kvalitāte.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
Tu vēl IZZI paņem. Haha.
Arī es biju saķeries ar Baltcomu, esmu priecīgs ka 3gadus atpakaļ pargāju uz Lattelecom, cik redzu baltcomā problēmas turpina risināt pēc vecā scenārija, precīzāk nerisina...
Esmu pat braucis pie Baltcom filiāles vadītāja, bet viņš uzskatija par svarīgāku spēlēt k-kādu spēli datorā, nekā atbildēt uz jautājumiem, tas arī pielika treknu punktu, kapēc atvadijos no šīs iestādes!
Pāris mēnešus atpakaļ, k-kāds Baltcom pārstāvis pie durvīm mēģināja iestāstīt, ka vajagot izmantot viņu pakalpojumus, tad es viņam izskaidroju, ka Baltcoms būs pēdēja firma pie kuras es atgriezīšos