Baltcom - Baltcom visatļautība pārdošanā
Vakar man zvanīja no baltkom, piedāvāja …
bāc… tā taču bija kāda trešā reize pēdējā gada laikā!
Ļoti labi atceros, ka (kā minimums) otrajā reizē skaidri teicu lai man vairs nekad nezvana. Šiem vienalga... , pilnīgi bezkaunīgi un vispār neievēro datu regulu, - zvana bez atļaujas un vēl tik bieži, un ignorē manu teikto…. Nē, nu pilnīga visatļautība, kas tā par attieksmi un saskaņā ar datu regulu ir jāprasa apstiprinājums, ka drīkst manus, kādreizējā klienta datus, glabāt, kur nu vēl lietot (skaidrs, ka ne jau uz dullo mans numurs atkal uzģenerēts) .
Ak jā, uz jautājumu “vai ir laiks sarunai” atbildēju nē… vai tad tur kāds pārdevējs dzird vārdu nē…?
Ar kādām tiesībām vispār zvana!?
Vēlreiz piedāvāsiet savu tv, vērsīšos datu valsts inspekcijā, varbūt tos jūs sadzirdēsiet!
Labdien!
Telefoniski esam ar Jums sazinājušies par portālā sūdzības.lv izteikto pretenziju.
Vēlamies informēt , ka Baltcom pastāvīgi strādā pie klientu apkalpošanas kultūras uzlabošanas un katra klienta viedoklis mums ir svarīgs.
Pamatojoties uz Jūsu lūgumu, Jūsu telefona numurs tiks izņemts no uzņēmuma datu bāzes, turpmāk zvanus no Baltcom vairs nesaņemsiet.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu, Baltcom.
Komentāri (1)
Tava šļupstēšana telefonā par "nekad vairāk nezvaniet" nevienu neinteresē. Uzņēmums ir jānosūta oficiāla vēstule vai nu parakstīt ar e-parastu vai pašam personīgi iesniegta klientu apkalpošanas centros. Un attiecīgi jāsaņem atbilde par rezultātu. Ja atbildes nav vai zvani turpinās ir jāgriežas Valsts datu inspekcijā ne vis te jāraksta muļķīgas sūdzības.