AtrisinātaBaltcom - Baltcom nomelnošana
Sveiki,
vairums klientu nomelno un raksta sūdzības par "baltcom tv" apkalpošanu un pakalpojumiem. Es, personīgi, izmantoju baltcom pakalpojumus (televīzija un internets) jau vairākus gadus un neesmu uzdrošinājies pat pateikt kādu skarbāku vārdu apkalpošanas centram. Televīzijas pakalpojums ir nevainojams. Esmu apmierināts par visiem 100%, tai skaitā par jauno interaktīvo televīziju, ko peslēdzu nesen kā jaunu pakalpojumu. Ar interneta problēmām neesmu saskāries ne reizi. Ja iet runa par apkalpošanu, tad, zvanot uz baltcom apkalpošanas centru, vienmēr ir jāgaida maksimums vienu minūti un apkalpošana ir viena no konkurētspējīgākajām noteiktajā tirgū. Citi pazīstami klienti, kuriem ir bijušas nelielas tehniskas problēmas saka, ka baltcom tehniķi tās atrisina nekavējoties un nevilcinot laiku. Protams, katrai kompānijai ir savi + un - , bet latiņa, ko ir uzstādījusi baltcom kompānija nelīdzinās citu kompāniju mērķiem.
Paldies.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (3)
Автор ты нагло врёшь.Эта шарашкина кантора не в состоянии предоставить нормальный сервис и обслуживание.
Вчера зарегестрировался.Полюбому работник этой канторы.
Kā var simpatizēt kompānija kuras serviss ir ārpus jebkuras kritikas ?
Ļoti nožēloju to brīdi kad uz akcijas noslēdzu līgumu Baltcom, pa šiem 2-viem gadiem.
* Televizijai bieži raustās signāls, 2x saucu meistaru, beigās jau apnika.
* Sazvanīt, reāli problēmas
* Uz e-pastiem atbild pēc 3+ darba dienām
* Kad līgums beidzās uzreiz kontaktējos lai atslēdz, man pēc pāris dienām piezvanija un ļoti intensīvi uzdeva jautājumus kāpēc Baltcom pakalpojumi mani neapmierina, kapēc vēlos atslēgties, mes piedavasim atlaidi, kaut arī es 3 reizes telefonsarunā teicu ka vēlos atslēgties un vis, cilvēks otrajā galā vienkārši negribēja mani dzirdēt.
Iesaku atbildēt ka jau esat pieslēdzis citu pakalpojumu un pārceļaties uz kkādiem Mazpisāniem kur viņi nepiedāvā nekādus pakalpojumus.
Atteikties arī jābrauc uz Rīgas dibena galu, nevar pat ar vestuli ligumu nosūtīt viņiem - sviests!
Jūsu mīļais klients!