Baltcom - Atteikums

Labdien, situācija tāda, kā bijām baltcom abonentu daļā daugavpilī janvārī bet no sākuma atnācām ar nodomu atteikties, bet tad kad operators jūsu pateica ka būs vēl par mēnesi jānomaksā sanāca kā nedaudz ar augstām tonim tika runāts, bet pēc tam viņa jūsu operatore pateica jāraksta iesniegums uzrakstīja, bet neko kā mums kautkas pašiem jums jāsūta to viņa neteica un atdeva iesniegumu mums uz rokām, paņemam un domājam kā viss atteicāmies un viss, bet tagad atnākot rēķinam ieraudzījām esam šokā no tā visa tāpēc jau aizejot projām viņa smejas no klientiem kā jūs to uztverat normāli no jūsu darbinieku puses? Lūgums anulēt manu abonentu no tā datumā kad rakstīju iesniegumu, jo tā kā jūsu darbiniece nav kompetenta savā darbā! Ar cieņu pret jums, cik gadus esmu lietojuši nav bijušas tādas problēmas ar jūsu darbiniekiem! Ļoti žēl ka tādi darbinieki nezin savu ētiku pret klientiem! Pielikumā mans iesniegums kurš tika atdots man uz rokas!

08.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 08.04.2024

Labdien!

Baltcom ir ļoti svarīgs gan mūsu esošo, gan bijušo klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Pēc situācijas izskatīšanas sazināsimies ar Jums!

Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes