AtrisinātaBaltcom - Atteikšanās no pakalpojuma
Pēc divu gadu līguma esam nolēmuši atteikties no pakalpojuma. Līguma termiņš arī ir beidzies, līdz ar to, esam tiesīgi viņu pārtraukt. Zvanot un jautājot "kādas sankcijas vai kā mēs varam atteikties no pakalpojuma" saņemam atbildi "mēs neesam tiesīgi sniegt jums tādu informāciju, ar jums sazināsies mūsu speciālisti! "nākamajā dienā zvans no "speciālistiem" un tā vietā, lai sniegtu atbildi par atteikšanos no pakalpojumiem, viņi piedāvā vēl 10 "izdevīgus" pakalpojumus un atbildi par atteikšanos no pakalpojumiem atkal nesniedz. Jautājot atkārtoti, vai kaut kas ir jāmaksā, atbildi nesaņemam. Saka, lai dodamies uz klienta apkalpošanu un tur rakstam iesniegumu. Uz jautājumu, vai kaut kas ir jāmaksā netiek sniegta, kad tiek pacelts jau balss tonis, beigās saņemam atbildi "nē, nē, tikai iesniegums! "ierodamies, rakstam iesniegumu, ka atsakamies no pakalpojumu un beigās saņemam čeku ar rēķinu "lūdzu, 20.00 eiro" (summa bija 19eiro ar kapeikām) protams, tiek pacelts jautājums par to, kāpēc tas netika paziņots ne zvanot, ne arī rakstot iesniegumu. Protams, summa tiek iekasēta. Esam samaksājuši par 1 mēnesi uz priekšu, ko neizmantosim, jo ar 1 datumu pakalpojums tiek jau atslēgts. Personāla attieksme vispār graujoša! Dzen no galda prom, lai eju kaut kur citur rakstīt! Viņiem, kā apkalpojošai personai, ir jāpalīdz iesniegums uzrakstīt, nevis jāsaka "nav jēga neko rakstīt, jums neviens neko neatgriezīs! "neiesaku iesaistīties ar šo kompāniju, savādāk, kad jūs izdomāsiet iet pie citiem, kas sniedz labākus pakalpojumus par izdevīgākām cenām, jums būs jāsamaksā viņiem parto, ka jūs ejat no viņiem prom!
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru