Ballzy - Krāpšana, slikts serviss
Ballzy attieksme pret klientiem - teikt ka esmu šokā - nepateikt neko..
. Situācija sekojoša pirms aptuveni mēneša internet veikalā tika pasūtīti apavi, jau ne pirmo reizi pasūtījām. Atnāk divas kreisās krosenes. Sazvanāms ar klientu servisu, sākam ka sūtīsim atpakaļ, lai saliek normāli pasūtījumu. Šie Saka - nē, lai sūtot atpakaļ, un viņi atgriezīs naudu. No sākumā pasaka 5 darba dienu laikā, pēc tam jau 14 darba dienas. Ok, pēc 3 nedēļām - nauda uz konta. Cilvēks tomēr grib tās krosenes, tieši to modeli, krāsu, un izmēru 45 tur arī izķer ātri, tādēļ pasūta vēlreiz, vēl ar piezīmi lai šoreiz saliek visu normāli. Šodien atnāk sūtījums, tur identiski tas pats - divas kreisās! Tā ir ņirgāšanās. Pievienoju bildes. Pēc šī te visa - noskaņoti grandiozam skandālam ar šo kompāniju. Publicēšu saraksti ar viņiem.
Komentāri (2)
Uz pavēli "lai saliek normāli pasūtījumu" es speciāli sūtītu atkārtoti divas kreisās. Vai vispār vienu botu atsūtītu.
“Noskaņoti grandiozām skandālam “ … nu nu 😏