Baby Store - Slikts serviss, komunikācijas trūkums, naudu neatgriež laikā
Veicu pasūtījumu lenne cepuri un lenne siltos cimdus bērnam un kaučuka bumbiņu. Apmaksāju. Gaidīju, kad saņemšu sūtījumu.
Pēc 11 dienām baby store uzraksta, ka nav nevienas preces, ko es pašūtīju uz vietas. Piedāvā katru preci aizstāt ar citu. Atteicos. Teica, ka nauda ienāks atpakaļ manā kontā 10 darba dienu laikā.
Pagāja laiks un nauda neienāca. Tā ir kārtējā reize, kad tikai no šī uzņēmuma ir jālūdz aizskaitīt naudu par preci, ko pat viņi nav izsūtījuši.
Uz vēstulēm atbild, kad grib. Komunikācija ir traģiska. Šī ir tik tiešām pēdējā reize, kad pasūtu no šī internetveikala! Tagad man atmiņā šis nosaukums asociēsies ar sliktu uzņēmumu, kas piekrāpj klientus un atļaujas neatbildēt uz e-pasta vēstulēm, atļaujas laikā neatgriezt naudu. Citā uzņēmumā, kad prece nebija uz vietas, tajā pašā dienā tika atgriezta nauda. Ir tik daudz labu piemēru, bet šis veikals, ņemot vērā lielo sūdzību skaitu jau tā, būs manā un manas ģimenes melnajā sarakstā.
Varbūt jāpieņem jauni darbinieki, ja nevar tikt galā? Visi lielie un mazie uzņēmumi arī Saka, ka pirmssvētku laikā saspringti, bet pēc 11 dienām, kad apmaksāju par preci vienkārši uzrakstīt, ka nav uz vietas? Tas nav gluži normāli pie visādas noslodzes. Ja pasūtījumu ir tik daudz, tad varat atļauties paņemt papildus cilvēku/s uz svētku laiku, nevis tā čakarēt cilvēkiem laiku, kad bērni gaida siltos cimdus, cepures...
Labdien, Ilze! Jūsu sūdzību esam saņēmuši. No sirds atvainojamies par radušos situāciju. Ziemassvētki tiešam ir ļoti saspringts laiks un pasūtījumu apstrāde aizkavējās. Jūsu situāciju izskatīsim pēc iespējas ātrāk un ar Jums sazināsimies. Lai gaiši un mierpilni svētki! Ar sveicieniem, BabyStore.lv komanda.
Pievienot komentāru