www.sudzibas.lv Baby Store Netiek atgriezta nauda par anulētu pasūtījumu

Baby Store - Netiek atgriezta nauda par anulētu pasūtījumu

Izvēlējos bērnam pasūtīt kinderkraft krēsliņu.
Pasūtījums tika apstiprināts. Pēc kāda laika atnāca e-pasts no [slēpt]@babystore.com, ka krēsls neesot pieejams un piedāvāja 4 dārgākus variantus. Atteicos no piedāvājuma un vēlējos saņemt atpakaļ samaksāto naudu. Kristīna anulēja pirkumu (1. Jūlijā 2024. Gadā) un solīja naudu atgriezt 14 dienu laikā. Ir pagājušas vairāk kā 14 dienas un naudu neesmu saņēmusi savā kontā.
Komunikacija ar kristinu bija ļoti sliktā lauzītā latviešu valodā, taču raita. Pēc 14 dienām uzrakstīju e-pastu par to, ka neesmu saņēmusi naudu. Neviens uz maniem 4 e-pastiem par naudas atgriešanu nav atbildējis. Kur gan palikusi raitā komunikācija kristīna? !? !
Diemžēl nekas neatliek kā vērsties pie Ptac!

18.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 19.07.2024

Labdien!

Liels paldies par Jūsu komentāru. Lūdzu atsūtiet mums savu pasūtījuma numuru, lai varam šo pēc iespējas ātrāk atrisināt!

No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Papildināts Reiz.lucija 19.07.2024

#343420

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 20.07.2024

Liels paldies! Esam nodevuši informāciju grāmatvedei! Atmaksa tiks veikt pirmdien, mūsu darba laikā. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes