Baby Store - Netiek atgriezta nauda par anulētu pasūtījumu
Izvēlējos bērnam pasūtīt kinderkraft krēsliņu.
Pasūtījums tika apstiprināts. Pēc kāda laika atnāca e-pasts no [slēpt]@babystore.com, ka krēsls neesot pieejams un piedāvāja 4 dārgākus variantus. Atteicos no piedāvājuma un vēlējos saņemt atpakaļ samaksāto naudu. Kristīna anulēja pirkumu (1. Jūlijā 2024. Gadā) un solīja naudu atgriezt 14 dienu laikā. Ir pagājušas vairāk kā 14 dienas un naudu neesmu saņēmusi savā kontā.
Komunikacija ar kristinu bija ļoti sliktā lauzītā latviešu valodā, taču raita. Pēc 14 dienām uzrakstīju e-pastu par to, ka neesmu saņēmusi naudu. Neviens uz maniem 4 e-pastiem par naudas atgriešanu nav atbildējis. Kur gan palikusi raitā komunikācija kristīna? !? !
Diemžēl nekas neatliek kā vērsties pie Ptac!
Labdien!
Liels paldies par Jūsu komentāru. Lūdzu atsūtiet mums savu pasūtījuma numuru, lai varam šo pēc iespējas ātrāk atrisināt!
No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Liels paldies! Esam nodevuši informāciju grāmatvedei! Atmaksa tiks veikt pirmdien, mūsu darba laikā. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Pievienot komentāru