www.sudzibas.lv Baby Store Naudas neatgriešana

AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriešana

Veicu pasūtījumu. Gaidiju vairāk kā nedēļu un nekādas ziņas nebija. Rakstiju epastu, lai uzzinātu, kas notiek ar pasūtījumu. Atbildēja, ka komplektē, pēc neilga laika zvanīja no babystore, tik neskaidri runāja latviešu valodā, ka sapratu tikai to, ka nav kaut kas no pasūtījuma un viņi veiks naudas atmaksu. Labi, piekritu. Naudas atgriešana jāveic 14 dienu laikā, respektīvi manā gadījumà līdz 12. Jūlijam (2024) . Šodien ir 19. Jūlijs, bet nauda nav atgriezta. Saziņa neveiksmīga. Ļoti slikta pieredze. ☹️

19.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 19.07.2024

Labdien!

Liels paldies par Jūsu komentāru. Lūdzu atsūtiet mums savu pasūtījuma numuru, lai varam šo pēc iespējas ātrāk atrisināt!

No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Papildināts Annele18 20.07.2024

Pasūtījuma nr. #342795

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 21.07.2024

Liels paldies! Esam nodevuši informāciju grāmatvedei! Atmaksa tiks veikt pirmdien, mūsu darba laikā. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Annele18 22.07.2024

Naudu saņēmu. Paldies!🌸

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 30.07.2024

👉Cienījamie klienti,

Paldies, ka izvēlējāties mūsu internetveikalu. Mēs augstu vērtējam jūsu uzticību un vēlamies sniegt jums vislabāko iepirkšanās pieredzi. Tomēr mēs saprotam, ka pēdējā laikā dažiem no jums ir bijuši uztraukumi par naudas atgriešanas procesu.

🚀 Vēlamies jūs informēt, ka mūsu uzņēmums veic aktīvus pasākumus, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti un paātrinātu naudas atgriešanu. Diemžēl sistēmas traucējumu dēļ radās naudas atgriešanas rinda, kuru patreiz aktīvi kārtojam. Lai arī likumdošana nenosaka konkrētu termiņu naudas atgriešanai gadījumos, kas nav saistīti ar brāķētu preci, mēs cenšamies šo procesu veikt pēc iespējas ātrāk. Tomēr dažkārt var rasties aizkavēšanās līdz pat trim nedēļām.

🙏 Mēs saprotam, ka šādas situācijas var radīt neērtības, un atvainojamies par iespējamo traucējumu. Vēlamies jūs mierināt, ka jūsu nauda noteikti tiks atgriezta. Mūsu prioritāte ir apmierināti klienti, tādēļ mēs nepārtraukti strādājam pie uzlabojumiem, lai šādas situācijas nākotnē neatkārtotos. Šobrīd mums ir nepieciešams jūsu atbalsts un sapratne, lai veiksmīgi tiktu galā ar esošajām problēmām un nevienu nepieviltu. Tāpēc lūgums arī informēt sabiedrību, ja jūsu nauda tiek atgriezta, lai neradītu melīgu iespaidu, ka mēs apzināti maldinām savus pircējus.

💌 Papildus gaidām jūsu ieteikumus e-pastā: [email protected] vai uzreiz mūsu mājaslapā: https://www.babystore.lv/lv/feedback.

🎉 Mēs arī esam stiprinājuši mūsu klientu apkalpošanas komandu, lai nodrošinātu ātrāku un efektīvāku palīdzību jebkuru jautājumu gadījumā. Ja jums ir jautājumi vai bažas, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, un mēs priecāsimies palīdzēt.

🙏 Mēs pateicamies par jūsu pacietību un sapratni šajā pārejas periodā. Jūsu uzticība mums ir ļoti svarīga, un mēs esam apņēmušies nodrošināt, lai iepirkšanās mūsu internetveikalā būtu vienmērīga un patīkama pieredze.

Ar cieņu,
Babystore komanda🤍

A

Komentāri (4)

J Jana Osnovska 22.07.2024

Man arī tāda problēma ar šī veikalu, gaidu naudas jau 20 dienas!

A Annele18 22.07.2024

Sveika! Pēc sudzības šodien naudu saņēmu.🌸

K Kristīne Puriņa 25.07.2024

Sveiki. Man arī līdzīga situācija! Rīt būs 14 diena,kad naudu gaidu atpakaļ. Ja nebūs,sūdzēšos PTAC! Kad pērkam preci,tad samaksai jābūt tūlītējai,bet atpakaļ jāgaida 14 dienas!

B Babystore.lv Pārstāvja atbilde 26.07.2024

Labdien! Vai šis ir Jūsu pasūtījuma numurs - 344682?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes