www.sudzibas.lv Baby Store Krāpšana, bojāta prece, slikts serviss

AtrisinātaBaby Store - Krāpšana, bojāta prece, slikts serviss

Jūlijā pasūtīju dažādas preces no šī internetveikala. Viena no tām bija komplekts bērna plaukstas un pēdas nospiedumam. Atnāca pasūtījums, un arī minētais komplekts, tikai beigās komplekta kastē, kas bija putekļaina un iemīcīta, bija tikai rāmītis, māla masas tajā nebija. Par to paziņoju uzņēmumam, teica, lai sūta atpakaļ, samainīt nevar, jo cita nav un izvērtēšot variantus. Tā arī izdarīju, apmaksāju arī Omnivu par atgriešanu, kaut gan tas, ka prece nebija pilnīga ir veikala vaina. Pēc laika rakstīju e-pastu jautāju, kas ar atgriezto preci, uz ko normālu atbildi nesaņēmu. Pagaidīju kādu laiku, rakstīju atkal, aizsākās saruna, pajautāja kā sūtīju preci, izsekošanas kodu, visu nosūtīju un atkal bez rezultāta, nekādas atbildes. Esmu nosūtīJusi vēl vairākus e-pastus, bet ir tikai ignorēšana. Rezultātā pagājuši 2 Mēneši un man nav ne naudas, ne preces un vēl 2 reizes apmaksāta arī omniva.
Kā arī pie pirkšanas grozā liku tikai tās preces, kas pieejamas noliktavā, bet pēc tam sākās sarakstīšanās, ka tāda vai citāda prece nav.
Briesmīgs veikals un vēl briesmīgāka attieksme, nepērciet tur neko, jo beigās var nebūt ne nauda, ne kvalitatīva prece.

21.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 21.09.2021

Labdien, Kristīna!

Paldies par Jūsu ziņu, esam to saņēmuši. Atvainojamies par radušos situāciju.

Šobrīd aktīvi cenšamies risināt šo situāciju, lai pēc iespējas ātrāk rastu pozitīvu risinājumu un spētu izlabot radušos situāciju.

Ar sveicieniem,
BabyStore.lv komanda

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 21.09.2021

Labdien, Kristīna!

Paldies par Jūsu ziņu, esam to saņēmuši. Atvainojamies par radušos situāciju.

Šobrīd aktīvi cenšamies risināt šo situāciju, lai pēc iespējas ātrāk rastu pozitīvu risinājumu.

Lai mēs šo situāciju izskatītu pēc iespējas ātrāk, lūdzu atsūtiet pasūtījuma numuru uz mūsu epastu - [email protected]

Ar sveicieniem,
BabyStore.lv komanda

Sūdzība veiksmīgi atrisināta KristīnaV 27.09.2021

Pēc sūdzības nauda par preci un arī par Omnivu tika atmaksāta.

K

Komentāri (2)

MURAKAMI 21.09.2021

Šie ir tie klauni, kuri meklēja ss.com portālā darbiniekus uz minimālo algu, strādājot 6. dienas nedēļā?

B Babystore.lv Pārstāvja atbilde 21.09.2021

Labdien! Paldies par Jūsu komentāru. Mūsu uzņēmums piedāva pamata algu un papildus piemaksas, kas kopā noteikti neveido minālo algu.

Ar sveicieniem,
BabyStore.lv komanda

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes