Baby Store - Bojāta prece un totāla ignorēšana
Jūnija tika iegādāti pastaigu rati pamatratu vietā, lai aiziet līdz veikalam / aizbraukt pastaigāties / utt.
Par cik bērns jau (bija tai momentā) gandrīz 2,5 gadu vecumā un viņam patīk pārvietoties paša spēkiem, tad pastaigu rati tika lietoti vien pāris reizes.
Par pārsteigumu mēģinot atvērt ratus pēc 1,5 mēneša pēc iegādes - ratu konstrukcija bija salūzusī un deformēta.
Aizvedam visu uz veikalu, pārdevēja tos pieņem, paraksta aktu par pieņemšanu, jau pēc nedēļas ar mani sazinās veikala pārstāve, kas paziņo, ka nosūtīs man tūlīt atbildi e-pastā. Iedodu e-pastu un man vienkārši tiek pārsūtīta vēstule angļu valodā (labi, es pārzinu, bet pieņemu ka ir daudzi vecāki/vecvecāki, kuri arī kaut ko tur iegādājas un neprot angļu valodu) no ražotāja, kura ir minēts, ka instrukcijas 20. Punktā ir informācija par to, ka ratus nedrīkst salikt, kad stāv bremze, tāpēc ir radies šīs defekts.
Man par pārsteigumu tai momentā sapratu, ka nekādu instrukciju es pat acīs neesmu redzējis, par ko arī paziņoju gan babystore, gan ražotājam.
Kas notika tālāk? Nekas! Esmu tiešām šokēts, ka 2021. Gadā tik liels uzņēmums var joprojām tik atklāti stulbi risināt problēmas - viņi vienkārši neceļ klausuli un ignorē e-pastā sūtīto.
Par ko ir šī sūdzība - pabrīdināt cilvēkus, ka iegādājoties preces šajā veikalā divreiz padomājiet, ka ja nu kas notiek ar ratiem vai jebkuru citu preci, tad esat gatavi šādam te cirkam.
Rakstot sūdzību notika arī situācijas update:
10: 27 - es nosūtīju sūdzību uz ptac, kur detalizēti aprakstīju visu situāciju, pievienojot arī visus materiālus.
10: 52 - es jau esmu saņēmis zvanu no babystore pārstāvjiem par to, ka līdz 1. Datumam viņi atgriezīs man naudu kontā.
Tā kā, ja kādam ir līdzīga problēma ar viņiem - iesnieguma forma priekš ptac ir pieejama šeit https://www.ptac.Gov.lv/lv/iesniegt-sudzibu
tiešām liels fuj babystore priekšniecībai, kura liek šādi uzvesties saviem darbiniekiem attiecībā pret klientiem un it īpaši bērnu vecākiem, kuriem jau tā ir liels stress ikdienā. Vairs nekad un neko šeit neiegādāšos ar cerību, ka arī citi sekos šīm piemēram un atbalstīs godīgu uzņēmējus, kas domā par saviem klientiem.
Labdien, Andrej!
Paldies par uzrakstīto atsauksmi! Atvainojamies par radušos situāciju!
Risināsim to pēc iespējas ātrāk. Ja ir radušies papildus jautājumi vai pretenzijas aicinām tos rakstīt uz [email protected] ! Paldies par Jūsu pacietību!
BabyStore.lv
Pievienot komentāru