Averoja - krāpniecība
Uzņēmums nodarbojas ar aviobiļešu tirdzniecību, viesnīcu rezervāciju un automašīnu nomu kā starpnieks. Ņemot vērā to,ka plānoju doties uz Itāliju,Averojas darbinieks man piedāvāja pakalpojumu-rezervēt automašīnu Itālijā kompānijā ar nosaukumu SIXT. Averojas darbinieks no manis iekasēja attiecīgo samaksu par auto īri uz divām dienām. Ierodoties Itālijā,lidostas SIXT birojā,lai es saņemtu rezervēto auto man tika pieprasīts depozīts,vēl papildus 700 euro-naudas summai kurai jāatrodas uz kredītkartes. Šajā gadijumā Averojas darbinieks ne vārda man nebija teicis par iespejamo depozītu. Manā kredītkartē nebija nepieciešamās summas. Kā rezultātā lidostā es pavadiju apm.,3 stundas(tā vietā lai es baudītu saulaino Milānu),jo gaidiju kad Rīgā man kolēģis ieskaitīs manā kontā naudu,nepieciešamā depozīta apmērā. Kolēģis atprasījās šefam no darba,devās uz to banku kurā ir mans konts.
Atgriežoties Rīgā man nācās aizņemties naudu,lai to atdotu kolēģim,kurš to izņēma no kases.Kolēģa šefam nācās uzsaukt konjaku.
Itālijā ieturētais dapozīts pēc nedēļas tika atgriezts,bet no depozīta summas tika ieturēta summa,kura precīzi sakrita ar to summu,kuru Averojai samaksāju kad rezervēju auto.
Vērsos Averojā pēc paskaidrojuma un saņēmu to. Sixt ieturējis samaksu par auto īri. Ņemot vērā to,ka Averojai ir noslēgts līgums ar Sixt,uz tā pamata pieprasīju no Averojas naudas atgriešanu.Uz ko saņēmu atbildi,no direktora Kaspara,ka tā ir mana problēma,ka man tālāk pašam jāskaidrojas ar Sixt.
Rezumē-Averoja uz līguma pamaata sniedz pakalpojumu,par to no klienta pieprasa naudu.Pakalpojumu sniedz tādu,kurš rada sarežģījumu ķēdi un ceļojumu pārvērš īslaicīgā stresā. Un situācijā,kad Averojai jāatrisina jautājums par divreiz iekasētu naudu par auto īri,Averoja paziņo,ka man pašam jāatrisina šī situācija.
Komentāri (5)
Uzņēmums nodarbojas ar aviobiļešu tirdzniecību, viesnīcu rezervāciju un automašīnu nomu kā starpnieks. Ņemot vērā to, ka plānoju doties uz Itāliju, Averojas darbinieks man piedāvāja pakalpojumu-rezervēt automašīnu Itālijā kompānijā ar nosaukumu SIXT. Averojas darbinieks no manis iekasēja attiecīgo samaksu par auto īri uz divām dienām. Ierodoties Itālijā, lidostas SIXT birojā, lai es saņemtu rezervēto auto man tika pieprasīts depozīts, vēl papildus 700 euro-naudas summai kurai jāatrodas uz kredītkartes. Šajā gadijumā Averojas darbinieks ne vārda man nebija teicis par iespejamo depozītu. Manā kredītkartē nebija nepieciešamās summas. Kā rezultātā lidostā es pavadiju apm., 3 stundas(tā vietā lai es baudītu saulaino Milānu), jo gaidiju kad Rīgā man kolēģis ieskaitīs manā kontā naudu, nepieciešamā depozīta apmērā. Kolēģis atprasījās šefam no darba, devās uz to banku kurā ir mans konts.
Atgriežoties Rīgā man nācās aizņemties naudu, lai to atdotu kolēģim, kurš to izņēma no kases.Kolēģa šefam nācās uzsaukt konjaku.
Itālijā ieturētais dapozīts pēc nedēļas tika atgriezts, bet no depozīta summas tika ieturēta summa, kura precīzi sakrita ar to summu, kuru Averojai samaksāju kad rezervēju auto.
Vērsos Averojā pēc paskaidrojuma un saņēmu to. Sixt ieturējis samaksu par auto īri. Ņemot vērā to, ka Averojai ir noslēgts līgums ar Sixt, uz tā pamata pieprasīju no Averojas naudas atgriešanu.Uz ko saņēmu atbildi, no direktora Kaspara, ka tā ir mana problēma, ka man tālāk pašam jāskaidrojas ar Sixt.
Rezumē-Averoja uz līguma pamaata sniedz pakalpojumu, par to no klienta pieprasa naudu.Pakalpojumu sniedz tādu, kurš rada sarežģījumu ķēdi un ceļojumu pārvērš īslaicīgā stresā. Un situācijā, kad Averojai jāatrisina jautājums par divreiz iekasētu naudu par auto īri, Averoja paziņo, ka man pašam jāatrisina šī situācija.
izskatās, ka 1x mūžā auto īrēji, ja nezināji, ka uz īres laiku tiek rezervēts depozīts :D
SIXT auto nomas vārdā vēlamies izteikt atvainošanos par neērtībām, ko esat piedzīvojis nomājot SIXT auto nomu Itālijā. Un gribam informēt, ka Jūsu nauda ir pārskaitīta, taču naudas ienākšana Jūsu kontā ir atkarīga no kredītkartes bankas starptautiskās sadarbības un nosacījumiem.
Veiksmīgai auto nomai mēs iesakām iepazīties ar Latvijas Auto Nomas Asociācijas izveidotajiem 10 Ieteikumiem Kas jāzina pirms nomā auto!
http://www.autonoma.info/lv/jazina
Tūrisma aģentūra Averoja noformēja rezervāciju un apmaksu saskaņā ar SIXT un Tūrisma aģentūru sadarbības nosacījumiem. Diemžēl sakarā ar īslaicīgām globālām SIXT iekšējās sistēmas problēmām, jūsu rezervācija uzrādījās, kā neapmaksāta, kā rezultātā SIXT Itālijā automātiski noņēma samaksu par nomu no Jūsu kredītkartes.
SIXT pārstāvji Itālijā 31.08.2012. veica naudas atgriešanu uz jūsu kredītkartes kontu. Šobrīd nauda vēl nav pieejama uz jūsu konta sakarā ar iesaistīto banku sadarbības noteikumiem saistībā ar starptautiskiem maksājumiem. Lūdzam sazināties ar Jūsu banku, lai noskaidrotu precīzāku informāciju par naudas ieskaitīšanu jūsu kontā.
Šis gadījums ir izņēmums SIXT praksē, kas radies saistībā ar neparedzētām tehniskām kļūmēm.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
Arnis Jaudzems
SIXT auto nomas vadītājs Baltijas valstīs
A.god. Kaspara Bērziņa kungs!
Ceļojumu birojs „Averoja” un personīgi direktors Kaspars Apse atvainojas Jums par sagādātajām neērtībām! Averojas darbinieki ir apmācīti autonomas pakalpojumu tirdzniecībā, diemžēl šoreiz tika pieļauta kļūda, neinformējot Jūs par depozīta nepieciešamību. Turpmāk tiks pievērsta pastiprināta uzmanība, lai nākotnē šādi starpgadījumi vairs nerastos. Kas attiecas uz Jūsu sarunu ar direktoru Kasparu, vēlamies precizēt, ka nebija nodoma likt Jums pašam atrast situācijas risinājumu, bet gan izskaidrot lietas būtību par naudas atgriešanas procesu, kuru diemžēl nevarējām tieši ietekmēt, ņemot vērā kompānijas Sixt noteikumus, kuri paredz naudas atgriešanu uz klienta kredītkarti, nevis uz starpniecības uzņēmuma kontu.
Jebkurā gadījumā, vēlreiz atvainojamies par pārpratumu, un kā kompensāciju vēlamies piedāvāt Jums SPA atpūtu 2 personām. Ceram, ka relaksējošā SPA gaisotne dos iespēju novērst domas no radušās situācijas un atsvaidzināt atmiņā Itālijas ceļojuma patīkamās atmiņas. Sazināsimies ar Jums telefoniski noprecizēt detaļas.
Ar cieņu,
Ceļojumu biroja „Averoja” direktors Kaspars Apse
Averoja un SIXT ļoti profesionāli atvainojās klientam un pat pasniedza kompensāciju. Savulaik ar ko līdzīgu saskāros restorānā Oskars, kas atrodas Liepājā. Pie šādiem uzņēmumiem vienmēr ir prieks atgriezties un no viņiem būtu ko pamācīties tiem komersantiem un valsts iestādēm, kuras nekad neatzīst nepilnības savā darbā un nespēj ar klientu atrast izlīgumu.