AirBaltic - AirBaltic
Itkā AirBaltic taisa tādas reklāmas, cik viņi labi un skaisti.
Taču patiesība ir gaužām bēdīga.
Lidojām uz Itāliju no Rīgas ar itkā lēto un ne tik ekselento aviokompāniju SmartLynk. Viss super, ātri, mierīgi, ideāli.
Atpakaļ lidojām ar AirBaltic, domājām, ka būs pa "Kruto" tā slavē u.t.t.
Diemžēl, atbraucot uz Milānas lidostu, stāvējām rindā 40 minūtes, jo pat divas kases nespēja laicīgi visus apkalpot. Biznesa klase pat pievienojās, lai ņemtu ekonomiskās klases pasažierus. Tik lēni un gausi. Vēl piedevām, viņa neiedeva mums bordingpass, taču pases atdeva, paši arī neievērojām, cik nu var ievērot lidojot ar slēpēm un čemodāniem un mazu bērnu. Kad tikām līdz mūsu geitam atkal rinda 30 minūtes, autobuss kavējās. Tad konstatē, ka visi vienā autobusā neielīdīs, sūta nākamo.
Tiekam līdz lidmašīnai beidzot, bet tur vietas izmētētas, ģimenes katra izsēdināta, bērns vienā galā vecāki otrā galā. Visi neapmierināti un vēl stjuartes ļaujas uzkliegt, ka palikusi 1 minūtes izlidošanai.
Kad jau ielidojām Rīgā čemodānus gaidījām 40 minūtes, bijām tik ļoti noguruši, ka atpakaļceļš likās kā murgs.
Ja būs iespēja izvēlēties starp divām kompānijām kur viena būs airBaltic, labprāt izvēlēšos citu.
Komentāri (10)
Ceni ne sootvetsvujut ka4estvu! Otvratiteljnaja kompanija! No k sozaleniju, tak proishodit ne toljko s airbaltic!
izlasīju un man netapa skaidrs- kāds šai sūdzībai ir sakars ar Airbaltic??
rinda Milānas lidostā?- tad problēma tai firmai, kas strādā Milānas lidostā, kura nodrošina registraciju..
Rīgā gaidījāt pa ilgu čemodanus??-problēma sia Rīgas lidosta, nevis Airbaltic
..nu ja nu vienīgi tā stjuarte uzbrēca... bet ja jau tāds negatīvs klients, kas par rindu lidostā izdomāja baborzīt uz stjuarti...es arī varbūt pateiktu, ka līdz lidojuma sākumam 1 minūte!
Ja stulbam sunim plēsīs dirsu viņš kodīs tam, kuru viņš redz sev priekšā... Tā arī šajā sūdzībā
Katrīna tiešām stulba mauka! Nākamreiz padomā kas vainīgs, nevis vaino pirmo kas ienāk prātā!
Jums jaatbild būtu par vārdu mmm ar labu naudas kompensāciju.Air Baltic ir kauns ka mums ir tāda avio kompānija.Darga un pakalpojumi zemi un nav stabilitātes
"Ja būs iespēja izvēlēties starp divām kompānijām kur viena būs airBaltic, labprāt izvēlēšos citu." LOL :D :D
Kad būs tāda iespēja, tad neaizmirsti vēl pienākt pie Air Baltic pārstāvja un pateikt - "bē bē bē, es lidošu ar citu aviokompāniju!" Tad tu viņus ļoti apbēdināsi.
Žēl Katrīnas, kam samaitāts ceļojuma prieks, bet sūdzības par reģistrāciju, rindām un bagāžas izsniegšanu tiešām vairāk attiektos uz lidostām nekā uz lidsabiedrībām. Taču, Andrej, tavs komentārs nedod par Tevi labu liecību. Var gandrīz nodomāt, ka Tu esi prasts, rupjš un nez par ko uzkurbulējies tēviņš. Katrīna varbūt nelido tik bieži, lai izprastu darbu sadalījumu aviācijas biznesā. Nevajag tādēļ ar lamām un rupjībām piesārņot internetu un citu lasītāju apziņu.
Mani vairāk kaitina tas, ka "lētajā" airBaltic par biļeti bieži tāpat jāsamaksā 200 - 300 Ls, bet lidojumā pat ūdens jāpērk par pusotru, diviem latiem. Un ja vajag zāles iedzert? Tāds rekets sanāk.
Hugoboss-tu gejs labāk pastāvi pie ratiem! Gribēšu dzirdēt tava suņa viedokli, prasīšu tev!
Katrīna, tie, kas reģistrē pasažierus- tie ir Milānas lidostas darbinieki, un tam nav nekāda sakara ar aviokompāniju.
Maz ticams, ka stjuarte ir atļāvusies uzkliegt, drīzāk gan aizrādīt par to, lai pasažieri ātrāk ieņemtu vietas un nekavētu lidmašīnas pacelšanās laiku.
"Rīgā gaidījāt pa ilgu čemodanus??-problēma sia Rīgas lidosta, nevis Airbaltic" - kāds sakars Rīgas lidostai ar AirBaltic bagāžas apkalpošanu? šo pakalpojumu AirBaltic sniedz tāda firmele kā flikuča kabatas uzņēmums NorthHubServices...
un par Milānas lidostu runājot - tas ir aviokompānijas nolīgts aģents, aks strādā atbilstoši tam, ko aviokompānija ir pasūtījusi - ja Air Baltic maksā par 2 galdiem ekonomiem un 1 biznesam, tad tā tas arī notiek...