www.sudzibas.lv AirBaltic serviss un attieksme

AirBaltic - serviss un attieksme

Zvanīju šai kompānijai,lai samainī'itu aviobiļeti un atlidotu uz Latviju apmēram 2 nedēļas ātrāk sakarā ar to, ka māte nokļuva slimnīcā un ārsti nedeva nekādas cerības.Atpakaļbiļete jau bija nopirkta internetā. bet bez papilus maksas, jo neviens jau savu aiziešanu viņpasaulē neplāno.
Izrādās, ka šo kompāniju var sazvanīt tikai par PAUGSTINĀTAS maksas tālruņiem.....Sākumā attieksme bija visnotaļ saproroša, bet tad pēkšņi tika paziņots, ka vajadzīga miršanas apliecība....Sacīju, ka cilvēks vēl ir dzīvs, ka varam dabūt ārstu slēdzienu, taču atbilde bija - pēŗciet jaunu biļeti, mēs nevaram palīdzēt.Biļešu cenas bija milzīgas, lai atlidotu no Dānijas uz Rīgu.Cenas bija tādas, ka varētu aizlidot uz Rio vienā virzienā....
Stāsts beidzās ar to ,ka šis cilvēks aizgāja tā arī nesagaidot savu meitu.
Es ieteiktu nekad nelidot ar šo aviokompāniju. Ja dzīvē notiek šādi notikumi, Air Baltic nekad to nesapratīs.

Atbilde no Air Baltic Support Pārstāvja atbilde 31.08.2016

Cienījamais pasažieri,
Vēlamies izteikt nožēlu, ja airBaltic sniegtie pakalpojumi raisīja Jums šaubas par to kvalitāti, tāpat izsakām līdzjūtību par situāciju Jūsu ģimenē. Katrs no gadījumiem tiek izskatīts individuāli, tāpēc vienmēr aicinām sazināties ar mums, lai rastu iespējami labāko risinājumu katrai situācijai. Ceram, ka uztversiet mūs kā kvalitatīvu aviopārvadātāju nākotnē!

L

Komentāri (4)

Oļegs Zatlers 20.08.2016

Gribēju izteikties plašāk, bet šajā situācijā vaino vien pati/s sevi, ka atradies tik tālu...

A Aleta Caunīte 21.08.2016

Nu man jāsaka OĻEG, nedod DIEVS Jums atrasties tādā situācijā,kad māmiņa mirst,bet Jūs strādājat citā zemē,jo mūsu valsts par mums NEDOMĀ!

T Tong Po 22.08.2016

Protams, situācija tev emocionāli smaga, utt. Man tikai nav skaidrs, kāpēc lidsabiedrībai, vajadzētu tagad nodarboties ar labdarību? Saprotu, ka viņi ir gatavi nākt pretī kādos kadījumos, un tas ir normāli. Un nesaprotu tavu un tāda tipa sūdzības, kad komersantam, redz, ir auksta sirds.
Normāls process, sakārtots klientu serviss, kas nebalstās uz sarunāšanu un nosacījumu maiņu, kad kāds asaru nobirdina.

J junjka 22.08.2016

Pievienojos.
Man ļoti žēl, ka jūsu dzīvē tā gadījās. Bet tiešām, viņi var mainīt biļetes tikai ar miršanas apliecību.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes